huzky Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Hva får folk til å gjøre noe slik? http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/12/11/385920.html Jeg mener det er sykt. Skjønner ikke at noen kan drepe sine barn! Blir sint og lei meg av å lese dette.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #6 Skrevet 12. desember 2003 det er jo sannsynligvis ikke helt normale tilstander når noe slikt skjer.. så jeg synes vi skal være litt forsiktige med å uttales oss... det er mye vi ikke kan vite/forstå...
Chantique Skrevet 12. desember 2003 #7 Skrevet 12. desember 2003 Det er uansett SYKT å ta livet av barna sine.
Diva Skrevet 13. desember 2003 #8 Skrevet 13. desember 2003 det er jo sannsynligvis ikke helt normale tilstander når noe slikt skjer.. så jeg synes vi skal være litt forsiktige med å uttales oss... det er mye vi ikke kan vite/forstå... Ja, det er sikkert mye vi ikke kan vite og forstå, anonym, men er det likevel en god nok grunn til at ikke vi kan bli kvalme og føle avsky ovenfor sånt ? :o Synes det var en sær uttalelse!
*Kaisa* Skrevet 16. desember 2003 #10 Skrevet 16. desember 2003 :evil: Helt utrolig. Det finnes ingen formildende omstendigheter og ingen straff som er streng nok i slike tilfeller.
Scorpina Skrevet 16. desember 2003 #11 Skrevet 16. desember 2003 Er det muuuulig!!?!?!? :o :o Dette er jo en copy-cat av hun Susan Smith som gjorde det samme for x-antall år siden. Leste forresten boken som en reporter hadde skrevet om S. Smith ....og der var det MYE psykiatri inne i bildet. MEN - kan man bli så psykisk ustabil at man tar livet av barna sine med FULLT overlegg???? Vel, jeg håper førstnevnte får sitte leeenge-lenge i fengsel og tenke på at hun frarøvet 3 nydelig barn livet og muligheten for en fremtid!! :evil: ..finnes vel ingen ord til å beskrive den AVSKY man føler!!!!
sinicola Skrevet 16. desember 2003 #12 Skrevet 16. desember 2003 det er jo sannsynligvis ikke helt normale tilstander når noe slikt skjer.. så jeg synes vi skal være litt forsiktige med å uttales oss... det er mye vi ikke kan vite/forstå... Ja,hun hadde nok en goood grunn til å ta livet av barna sine Avskyelig er det uansett!
*Kaisa* Skrevet 17. desember 2003 #14 Skrevet 17. desember 2003 det er jo sannsynligvis ikke helt normale tilstander når noe slikt skjer.. så jeg synes vi skal være litt forsiktige med å uttales oss... det er mye vi ikke kan vite/forstå... Kan vel ikke akkurat påstå at ett så sinnsykt menneske er noe å fortå seg på. Hun fortjener ingen forståelse. Kanskje hun burde fått oppleve noe av det som barna hennes måtte gjennomgå inne i bilen under vann?!
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2003 #15 Skrevet 17. desember 2003 Blir tom for ord. Dette er rett og slett grusomt!
Gjest sunshine-t Skrevet 17. desember 2003 #16 Skrevet 17. desember 2003 Uansett hva som har skjedd, så er det tragisk!!
Atmi Skrevet 17. desember 2003 #18 Skrevet 17. desember 2003 Slike ting er tragedier som stort sett oppstår på grunn av psykiske tilstander som ikke er blitt oppdaget. Og det er jo helt tragisk, både at dette kan skje mot små barn og at voksne som har gjort dette må leve med det hele livet fordi noe inni dem har klikket. Atmi
Pip Skrevet 17. desember 2003 #19 Skrevet 17. desember 2003 Å FORSTÅ er nok vanskeleg, men at det finst formildande omstende, trur eg ganske sikkert. Kjenner sjølv til ei sak der ein far tok livet av kone og to barn, før han til sist tok sitt eige liv. Ingen veit kva som låg bak, men had var ein fantatisk familiefar, ektemann, nabo, son... Har var i alle fall ingen tyrann! Han har ei gjenlevande dotter, som seier at ho tilgir han, fordi ho VEIT at han ikkje var seg sjølv då det skjedde. Det er mykje me ikkje veit - og eg trur personleg at det er rein desperasjon i ei eller anna form som fører til slike totalt irrasjonelle handlingar. Det kallast gjerne å handle i affekt - og då er ein ikkje sjølv heilt herre over sine handlingar. Synst me skal legge STERK vekt på psykisk helse - mange slit med den, men framleis er det heilt tabu å snakke om. (Er ein sjukemeld og ingen ser verken gips eller halting, vert det kviskring i krokane...) For meg vert det i alle fall feil å rope og skrike om kor GRUSOM denne kvinna sikker er, når me veit så lite som me veit. Grusom handling, ja, men likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå