AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Da jeg åpnet Facebook nå fikk jeg tilbake valget om å legge nyeste innlegg øverst. Det skulle bare mangle, har aldri forstått hvorfor Facebook tror de vet bedre enn meg hva jeg vil lese. Men det har også kommet en knapp ved vennenes statusoppdateringer der jeg kan velge hvor mange innlegg jeg vil se av dem. Og alle sammen ligger default som "most updates"! Jeg vil jo se alle oppdateringer, finnes det noen måte å stille inn dette uten å gå inn på hver eneste venn? Hva er egentlig greia med "most updates", hvordan velger FB ut hva de tror jeg ikke vil lese? Hadde det enda gått an å blokkere "kopier denne statusen"-statuser... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jeg ønsker også å se alle oppdateringer... Går jo glipp av så mye nå etter at jeg får se kun 1/20 av det folk oppdaterer.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Når jeg logget på igjen nå så jeg at jeg visst må stille inn for hver gang at jeg vil se de nyeste oppdateringene. For noe herk. Men likevel fremgang fra å måtte scrolle langt nedover for å finne det nyeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå