AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Hei! Vil stramme opp kroppen litt, og har i den forbindelse trent og spist sunt den siste mnd. Men lurte på om noen har forslag til hvordan man kan trene innsiden av lårene? Kroppen min er OK ellers, men er på innsiden av lårene jeg har mest fett. blir rett og slett frustrert når det ikke forsvinner! Trener spinning, litt jogging og lette vekter. Trener hver dag i uken forutenom 1 hviledag. Takk for tips! 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Diamante? Å lage to helt like tråder på under et døgn.. Uff... 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Punkttrening funker ikke. Trener du må du regne med at hele kroppen forandres og ikke bare lårene.
Supraspinatus Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Hei! Vil stramme opp kroppen litt, og har i den forbindelse trent og spist sunt den siste mnd. Men lurte på om noen har forslag til hvordan man kan trene innsiden av lårene? Kroppen min er OK ellers, men er på innsiden av lårene jeg har mest fett. blir rett og slett frustrert når det ikke forsvinner! Trener spinning, litt jogging og lette vekter. Trener hver dag i uken forutenom 1 hviledag. Takk for tips! Hvis du bytter ut lette vekter med tunge vekter så kommer resultatene. Det er ingen vits å trene innside av lår isolert sett. Du vil ikke miste mer fett der ved å trene øvelser for innside lår enn ved å f.eks. trene noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå