Gå til innhold

Personlig gavekort


Gjest Henriette

Anbefalte innlegg

Gjest Henriette

Hei! jeg skal lage 24 personlige gavekort til kjæresten min i julekalender, og lurer på om noen har tips til hva jeg kan gi han gave kort i? Ting jeg skal gjøre for han og ting vi skal gjøre sammen? Trenger virkelig råd og blir takknemmlig for alt :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pellepirat

Jeg hadde blitt superglad for slike personlige gavekort. Uansett hvor stort el. lite det måtte være.

Men hvis du skal lage 24 gavekort blir det litt mye om det skal være piknik,kino osv hver dag.

Hadde blitt glad for gavekort på at hun lager arbeidsmat til meg, el. hun kan støvsuge huset naken :popcorn: :gjeiper:

forslagene til mortem var forøvrig veldig gode.

men tror ikke man nødvendigvis trenger å tenke så stort, og hele poenget er vel at det ikke skal koste all verden, men være en hyggekalender med "gjøremål"?

kjempekoselig tanke hvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg hadde blitt superglad for slike personlige gavekort. Uansett hvor stort el. lite det måtte være.

Men hvis du skal lage 24 gavekort blir det litt mye om det skal være piknik,kino osv hver dag.

Hadde blitt glad for gavekort på at hun lager arbeidsmat til meg, el. hun kan støvsuge huset naken :popcorn: :gjeiper:

forslagene til mortem var forøvrig veldig gode.

men tror ikke man nødvendigvis trenger å tenke så stort, og hele poenget er vel at det ikke skal koste all verden, men være en hyggekalender med "gjøremål"?

kjempekoselig tanke hvertfall :jepp:

Enig med deg, tenkte ikke på at de tinga jeg foreslo kan bli dyrt i lengden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...