Gjest Serine Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 jeg har en merkelig følelse bak i ryggraden min, et spesielt punkt som er ondt og som gir meg stramme muskler ikke bare i ryggen, men også stramme muskler i en ring over maven. Musklene vil ikke sleppe og slappe av, det er som å ha et stramt bånd rundt maven. Hva kan dette være? Noen som har opplevd dette?
Personlig12 Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Kan det være forstyrrelser i mellomgulvet? Hikker du mye? Er du smertfullt å puste dypt inn og ut? Kan også være noe med lungene, om du kjenner det bak i ryggen. Evt nyrene, da kan man også få vondt bak, nederst i ribbebeina. Har du trent noe, brukt musklene på en måte du ikke er vant med?
Cata Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Jeg har opplevd noe liknende, men "litt lenger opp". Hos meg satt låsningen ca. midt mellom skulderbladene og det føltes som om jeg hadde et stramt bånd rundt brystet. Lurte en stund på om jeg holdt på å få hjertetrøbbel i ung alder. Det viste seg etterhvert at det var muskler som hadde gått helt i vranglås. 3 behandlinger hos kiropraktor fikset saken for meg.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Jeg har opplevd det samme, har bare antatt at det var pga stress. Gikk over av seg selv etter en stund, selv om det var veldig vondt. Kjentes ut som om det var noen som klemte skikkelig hardt rundt brystkassen min. Hvis du er bekymret bør du imidlertid gå til legen og få dette sjekket ut!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Ja dette hadde jeg for noen uker siden. Hadde så vondt at jeg var sikker på at det var hjerteinfarkt. Ble tatt EKG der de ikke fant noe galt, men hadde VELDIG stram muskulatur. Var hos kiropraktor tre ganger som klarte å få opp låsningen som satt bak skulderbladene. Var bare så J***** vondt. Slet virkelig med og puste. Men nå er det mye bedre. Uansett så bør slike smerter sjekkes av legen for og utelukke ting og tang. Jeg fikk akutt time hos legen siden jeg var så dårlig. De lurte og på om de skulle sende en ambulanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå