Gjest Sukkerert Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Problemet er vel ikke at jeg ikke har noe å gjøre, men jeg har ingen å gjøre det meeed. :-?Jeg har juleferie i en måned. Leser littegrann psykologi, romaner og har tegnet littegrann. Men jeg er selskapssyk! Det er ikke gøy å gjøre ting helt alene. I morgen skal jeg være med ei søt barndomsvenninne. Men hun bor på ei øy utenfor byen nå, og jeg ser henne ikke så mye. Men blæh, har hatt det så kjedelig i det siste. Kjæresten min er igjen i leiligheten vår i en annen by. Mange av venninnene mine er på folkehøyskole. Hvor kan jeg finne noen kjekke folk å finne på noe med?
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 Det kommer vel helt an på hvor du er hen, det da. Du har kanskje reist hjem til foreldrene dine i ferien? Da bør du jo tilbringe tid sammen med dem og resten av familien. Har du ingen venner der du bor? Hvorfor reiste du fra kjæresten din hvis du ikke har noe å gjøre der du er nå?
Gjest Sukkerert Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Jeg har snakket masse med foreldrene mine. Har venner her, men de har ikke ferie så tidlig. Hvorfor jeg reiste hjem før kjæresten min? For at han skal få tid til å lese i fred nå rett før eksamen. Han kommer hjem om en uke.
huzky Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 - legge puslespill - lage julepynt - lage egne julekort som du kan glede vennene dine med - gled foreldrene dine med vasket hus (mohahhahaha) - lage skikkelig god middag fra scratch (ta deg god tid i butikken og finn gode råvarer) - tenk deg en ekstra gang om: kanskje har du ei venninne du ikke har hatt kontakt med på en stund, men som du kan be med på kafè akkurat i morgen?!
Gjest Nicoline Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Nyt det ... jeg kan nesten ikke huske hvordan det var å kjede seg. Skulle mange ganger ønske at jeg kunne ligget på sofaen en hel dag og bare lest og slappet av ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå