Redbull Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg har trent mye tung styrke i det siste, og elsker det! Men, jeg syns det tar for mye tid. Jeg er så effektiv så det går an å bli, men alikevell... Så, det jeg lurer på er om det holder med markløft og benkpress? Dekker dette det meste? Mage og rygg kommer så klart utenom...
Gjest Rastl0s Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Hvis du legger inn knebøy og militærpress, så.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Kjør superset. Ta 1. set av en øvelse og i stedet for å ha pause i mellom så tar du 1. set av en annen øvelse.
Gjest Rastl0s Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 For å gi et HELT konkret svar på spm. Tren militærpress, benkpress, markløft og knebøy så har du dekket det meste. Så supplerer du med noen øvelser... Disse øvelsene trenes separat eller i en blanding. Ikke kjør ALLE på en dag eller noen dager på rad.
Redbull Skrevet 15. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2011 For å gi et HELT konkret svar på spm. Tren militærpress, benkpress, markløft og knebøy så har du dekket det meste. Så supplerer du med noen øvelser... Disse øvelsene trenes separat eller i en blanding. Ikke kjør ALLE på en dag eller noen dager på rad. Takk! Dette skal jeg prøve
Gjest Rastl0s Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Sjekk ut SL 5x5, Ryp og 5/3/1 kan være et godt tips Da får du et program med alle de øvelsene! Bedre det enn å bare kjøre på med alt mulig om man ikke har store kunnskaper om trening, for det er ikke bare bare å få gode resultater!
Redbull Skrevet 15. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2011 Sjekk ut SL 5x5, Ryp og 5/3/1 kan være et godt tips Da får du et program med alle de øvelsene! Bedre det enn å bare kjøre på med alt mulig om man ikke har store kunnskaper om trening, for det er ikke bare bare å få gode resultater! Kan jeg google dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå