Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe meg nye hudpleieprodukter snart og tenker å velge mellom en av disse:

Decleor

Ole Henriksen

Dermalogica

Jeg har sensitiv ,litt fuktfattig hud.

Er det noen som har prøvd noen profukter fra disse merkene og vil anbefale de?

Setter pris på svar :)

Endret av ludo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke*

Og det kommer helt ann på din egen hud. Alle tre skal være gode, men noen reagerer på ett merke mens noen andre reagerer på et annet. Det beste vil være å prøve produktene i prøvestørrelser før du kjøper. :)

Obs, er du sensitiv mot matvarer og naturlige produkter er nok ikke Decleor veien å gå.

Skrevet

Jeg har veldig sensitiv hud og er allergisk mot mange ting, men tåler Decleor fint. Du må nesten gjøre som AB over sier, få prøvestørrelser på hudpleiesalonger. Jeg synes Decelor er mye bedre enn Dermalogica. Ole Henriksen har jeg ikke prøvd, men serien anbefales ikke av HC og andre med litt peiling på hudpleie.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er storforbruker av Ole Henriksen-produkter. Elsker de! Har prøvd veldig mye av de produktene og har ikke vært misfornøyd med noe som helst:)

Skrevet

Du har glemt md formulations. De har den beste ansiktsvasken (de har en egen en for sensitiv hud som er kjempegod). De har den ALLER beste skrubben (face and body scrub). Kjøper du i tillegg serumet fra md formulations, Toner (den lilla) fra Decleor og hudkrem fra Decleor så har du det du trenger :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...