Gå til innhold

Seksuelle misforståelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at noen sier noe til deg også misforstår du det i en seksuell tone?

Og kanskje dere ikke kjønner at dere misforstår så du tror han prater om noe seksuelt og personen tror du er med i samtalen?

Jeg møtte i dag en jeg har gått i klassen med og vi pratet løst og fast. Så sa han plutselig om jeg ville se på tassen hans. Da sa jeg at jeg trenger jo ikke det og man viser jo ikke frem sånt uansett.

Han så litt brydd ut så han spurte om jeg ikke liker hunder. Da skjønte jeg jo så jeg prøvde å rette meg inn i gjen. Vet ikke om han skjønte at jeg misforsto heller.

En gangen så sa plutselig venninna mi, æsj, det lukter så surt av musa mi når jeg bruker den hele dagen.

Det var datamusa hun mente, men det skjønte jeg ikke med det samme så sa at hun kanskje skulle gå til legen for kanskje hun hadde sopp.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Tassen skjønte jeg (kanskje fordi det for meg er et hundenavn) men med datamusa hadde jeg misfostått. xD

Skrevet

Jeg presterte å spørre en dame om jeg kunne få gnikke på høna hennes.

Vi var på en gård, og det var mange høner der... (jeg ville holde og klappe høna)

Ble veldig misforstått ja.

FLAU!!!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Husker at eksmannen min spurte om jeg hadde sett reisemusa hans! Jeg ble sånn :overrasket:. Hadde knapt hørt om datamus den gangen (for omtrent 20 år siden, sånn ca).

• Liker 1
Skrevet

Jeg driter meg stadig ut nå som jeg bor i England og ikke er vant med alle uttrykkene. Har flere ganger sagt ting som "Can you do me?" og "I wanna sleep with someone" uten å egentlig ha ment noe seksuelt ved det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...