Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #1 Del Skrevet 18. mai 2002 har noen råd mot en ekstrem stor matlyst? tar imot alle råd med stor takk *bolla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 18. mai 2002 #2 Del Skrevet 18. mai 2002 Bytt p pillemerke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #3 Del Skrevet 18. mai 2002 Ikke spis for mye raske kaebohydrater, da blir du fortere sulten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Kjenner meg igjen der... Jeg har den siste tiden begynt å endre livsstil. Skal gifte meg til neste år, og vil gjerne se litt strammere ut.... Hadde før en enorm appetitt, og har nå funnet ut at det er på grunn av mye mat med "tomme kalorier". Jeg kunne spise mye til middag, og være skrubbsulten like etterpå. Kvelden var verst. Da kom suget på godteri. Nå, derimot spiser jeg sunnere. Grønnsaker, frukt og MYE fisk i forskjellig form. Jeg har oppdaget en helt ny verden. Jeg spiser, makrell i tomat, fiskekaker, fiskepudding o.l. på brød Til middag spiser jeg fiskesuppe, fiskeboller, fiskegrateng + annen fersk fisk tilberedt vanlig. Det er jo så deilig. Nå er jeg aldri sulten etter middag, og spiser ikke lenger om kvelden. HELT UTROLIG!!! Har kuttet ut brus og godteri helt!! Drikker heller vann og farris. Jeg er mye mer opplagt og har gått ned 3 kilo på bare litt. Spis ordentlig mat og mosjonér!!! Det er rådet som stadig kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå