AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Hei. Er ute etter en god, varm jakke å bruke nå før vintern setter inn for fult (og når vintern går over til vår). Har en tykk dunjakke, så nå blir det en billigere jakke som er god å gå med og ikke fult så varmende. Har tittet på denne, H&M. Synes den er stilig. Har en litt "rocka" stil, som folk så fint kaller det. Tenkte denne kanskje ville vært kul til mine ellers sorte og fargeløse klær. Er litt usikker på om jeg vil gå for denne eller en vanlig grønn parkas (helst uten pelskant på hetta). Tar imot alt av tips :D
Gjest badeand1 Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Syns den absolutt ikke så "rocka" ut, men varm så den ut. ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Syns den absolutt ikke så "rocka" ut, men varm så den ut. ^^ Nei, rocka klær har jeg nok nok av Men jeg bare lurte om den hadde passet Jeg prøver ikke alt jeg kan å være "rocka", men blir bare til at jeg går tilbake til den stilen hele tiden.
gekko92 Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Hei. Er ute etter en god, varm jakke å bruke nå før vintern setter inn for fult (og når vintern går over til vår). Har en tykk dunjakke, så nå blir det en billigere jakke som er god å gå med og ikke fult så varmende. Har tittet på denne, H&M. Synes den er stilig. Har en litt "rocka" stil, som folk så fint kaller det. Tenkte denne kanskje ville vært kul til mine ellers sorte og fargeløse klær. Er litt usikker på om jeg vil gå for denne eller en vanlig grønn parkas (helst uten pelskant på hetta). Tar imot alt av tips :D Tror den jakken blir kjempe bra! Jeg likte den godt Den virker "ordentlig" og pen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå