AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Har lest masse på lavkarbo-forumet og fant ikke alt jeg lurte på. Da opprettet jeg er tråd med de spørsmålene jeg hadde. Ingen svarer og det er over en uke siden nå. Jeg ser jo de er aktive og svarer på hverandre sine tråder. Det ligger altså lange, gamle tråder der og det er aktivitet der hver dag. Er det noen andre som har opplevd at de blir oversett der?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Hm neeei... Hva lurer du på? Masse! Hadde jo håpet noen kunne svare siden det liksom er der "ekspertene" er.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Feite folk som plutselig har funnet et evangelium, på lik linje med tunge rusmisbrukere som finner Jesus, eksperter?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Feite folk som plutselig har funnet et evangelium, på lik linje med tunge rusmisbrukere som finner Jesus, eksperter? Jepp, og mange av dem!!
Supraspinatus Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Masse! Hadde jo håpet noen kunne svare siden det liksom er der "ekspertene" er. Jeg vil ikke påstå at KG nødvendigvis er et bedre forum å spørre i, men hvis spørsmålene handler om effekt og resultater så er det egentlig litt dumt å spørre i et forum som kun handler om lavkarbo. Det blir litt som å spørre om innvandring er et gode eller onde i et nynazistforum. Du vet jo hvilke svar du kommer til å få.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Jeg synes det er litt rart å gå inn på et forum for å klage på et annet forum. Hva er hensikten med det egentlig? Ønsker du svar på lavkarbo.no så får du forsøke igjen der da.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Jeg synes det er litt rart å gå inn på et forum for å klage på et annet forum. Hva er hensikten med det egentlig? Ønsker du svar på lavkarbo.no så får du forsøke igjen der da. Vel, det har jeg gjort uten respons. Derfor spør jeg her om noen har opplevd det på samme måte som meg.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Er det noen andre som har opplevd at de blir oversett der? Jeg har én gang opplevd å lage en tråd som ikke fikk et eneste svar, men det var et ganske sært spørsmål, så det var kanskje ikke så rart. Ellers synes jeg tvert imot at folk er flinke til å svare der inne. Du kan ikke gi oss en link til tråden din der inne? Ble litt nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #11 Skrevet 18. november 2011 Vel, det har jeg gjort uten respons. Derfor spør jeg her om noen har opplevd det på samme måte som meg. Jeg har opplevd å lage tråder på KG som jeg ikke har fått svar på. Tro om jeg burde lage en tråd på lavkarbo.no eller på diskusjon.no om hvorfor det. Da hadde jeg sikkert fått mange gode svar. 2
PrimoFanten Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Ta og bruk noen måneder til å sette deg inn i ernæringslære og endokrinologi, så vil du skjønne hva som er best for deg. Du vil avsløre fact from fiction og se ting klarere. Det er den grunnleggende forståelsen som må være der. Du må selv søke kunnskapen for å kunne heve deg over den almenne forståelsen av skosthold\ernæring og den slags. Den er ikke mye verdt å være en del av tro meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå