AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg er på twitter og er alltid innlogget der da jeg har trykt på "husk passord". Skulle oppdatere profilen min der (innstillinger) og måtte skrive inn passord. Det kommer bare ikke korrekt passord og jeg aner ikke hva det er! Har trykt på glemt passord, men twitterkontoen min er registrert på en mail jeg ikke bruker nå lengre (jeg vet jeg burde ha skiftet), og jeg husker ikke passorden til den mailen nå, har prøvd men det har kommet feil alle gangene - kommer meg ikke inn! Den mailen er heller ikke registrert på noe mobilnr. Har prøvd å trykt på glemt passord på mailen min å, men kommer ingen vei da heller. Det kommer bare at eposten ikke er korrekt eller noe sånt. Håper at noen vet hva man skal gjøre, og håper at det finnes en løsning på dette og at noen forsto! Jeg har lite lyst til å lage en helt ny konto! Hilsen en fortvilt jente.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Altså, når jeg skal prøve å logge inn på mailen min så finner de ikke id'en. :S
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 jeg bruker ikke twitter selv, så aner ikke hvordan den siden fungerer. men er det ingen ansvarlige man kan ta kontakt med der? i så fall ville jeg sendt de en melding/epost å forklart saken.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Jeg har ikke funnet noen man kan ta kontakt med der, så vet riktig ikke... Hvis noen andre vet er det bare å si? - Trådstarter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Heihei, igjen! Trådstarter her... Vil bare si at jeg fiksa det! Windows live id som twitterkontoen min var registrert på eksisterte ikke på hotmail.com så da prøvde jeg å registrere samme mailaddresse på nytt - Og det gikk an! Så nå har jeg fått endre passord og alt er i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå