Gjest Uglefot Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg ville ha delt den med MorAase. Nemlig. Edit; Pokker,idag må jeg ha jungelvræl... Endret 15. november 2011 av Uglefot
Gjest badeand1 Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 (endret) Vitaminene eller de lakrisapene? Endret 15. november 2011 av mortem
Sweet77 Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Jeg ville ha delt den med MorAase. Nemlig. Edit; Pokker,idag må jeg ha jungelvræl... Ha ha, hadde tenkt å si deg, men når du allerede har satset på MorAase så kan du bare ha det så godt... Spiser den selv, jegg... og den er kjempestor og kjempedeilig...
Sophie-Ann Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Mike Waters, Sebastianen og Hunter Lady
Gjest Uglefot Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Vitaminene eller de lakrisapene? Lakrisapene Visste ikke om vitaminene jeg.. Ha ha, hadde tenkt å si deg, men når du allerede har satset på MorAase så kan du bare ha det så godt... Spiser den selv, jegg... og den er kjempestor og kjempedeilig... Du kan få smake en da..men først skal jeg slikke av alt saltet Hva er jungelvræl? Salte apekatter! Verdens beste snavvel!
Cathrine88 Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 En av de ivrige lavkarberne. Da kunne jeg latt som om jeg var generøs, men likevel beholdt posen for meg selv. 1
Sweet77 Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Du kan få smake en da..men først skal jeg slikke av alt saltet Ha-hhaa, du har ingen, du, men JEG har... hvis du spør peeeent, så skal jeg vurdere det om igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå