Gå til innhold

Adventskalender

bobbi

Anbefalte innlegg

Skal lage adventskalender til mamma, og i år sparer jeg til bryllup så vil helst bruke minst mulig på gavene.....hun er ei dame som har alt hun trenger, så jeg tenkte det kunne være fint å skrive små kort inni hver gave med diverse sitater eller dikt.... Er det noen som har forslag til noen fine? Har funnet en del i vrimmelen på nettet, men det hadde vært supert hvis noen hadde noen gullkorn på lager de vil dele med meg og mamman min :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg laget en lignende kalender til kjæresten min ifjor, lagde en lapp i konvolutt for hver dag noe ala: "Jeg elsker deg fordi...." Så han fikk 24 grunner til at jeg elsker han, det er koselig, en god start på dagen og samtidig veldig personlig.. Kanskje noe lignende hadde vært koselig for mammaen din? 24 grunner til at du setter pris på henne f.eks?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget en lignende kalender til kjæresten min ifjor, lagde en lapp i konvolutt for hver dag noe ala: "Jeg elsker deg fordi...." Så han fikk 24 grunner til at jeg elsker han, det er koselig, en god start på dagen og samtidig veldig personlig.. Kanskje noe lignende hadde vært koselig for mammaen din? 24 grunner til at du setter pris på henne f.eks?

Tack för tipset, nu har jag precis skrivit en lista på 24 saker jag älskar med min man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Wonders :klemmer: Har nemlig funnet ut at jeg skal lage flere kalendere, det var så morsomt.... så jeg trenger MANGE fine ord jeg kan bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Tack för tipset, nu har jag precis skrivit en lista på 24 saker jag älskar med min man :)

Det har blivit en riktigt bra sak med de 24 lapparna.

Innan min man öppnade den första lappen sa han skeptiskt att han trodde det var aktivitetslappar på fotmassage han skulle göra, eller städning, skridskor eller annat. Han blev riktigt glad för första lappen men trodde fortfarande att han skulle få lappar på saker att göra.

I morse sa han att det var fint och blev riktigt glad. Han sa också att EN lapp var mer än nog egentligen. Tacksam och glad.

Jag ser fram emot att se honom läsa de andra lapparna också

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...