Gå til innhold

Arrrgghhh, som jeg hater "date-perioden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en på Sukker som jeg virkelig fant tonen med. Vi har sendt meldinger til hverandre hver dag i en uke, og i går gikk vi over til sms. Vi har planlagt å møtes på fredag, noe vi begge gleder oss veldig til. Jeg er ikke fan av "date regler", har jeg lyst til å sende en melding, så gjør jeg det. Så jeg gjorde det, og ikke noe svar...Jeg VET at det helt sikkert er en god grunn, men hodet mitt spinner seff avgårde. Jeg ser at han har sjekket ut profilen min igjen på Sukker i dag, så han har jo hatt litt tid. Jeg HATER at jeg ikke kan slappe av og ta ting som det kommer.

Han har også et utrolig fint profilbilde, men de andre bildene i albumet hans er ikke så fine, det ser ut som tre forskjellige personer. Han sier at profilbildet er fra 2006, men at han ser helt lik ut i dag. Så jeg gruer meg så fælt til fredag. Jeg prøver desperat å ikke ha så høye forventninger, men det er helt umulig. Jeg klarer ikke å skru av hodet...

Guud som jeg hater denne perioden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg føler med deg! Kjenner meg igjen fra den tida jeg datet på nettet. Det er bare til å få vondt i magen av som regel. For å oppdage at det var nok en dust. At han har gamle bilder syns jeg er et dårlig signal. Og når han attpåtil ikke gidder å svare..nei, nå skal jeg ikke svartmale det mer!

Prøv så godt du kan å legge all forventning til side. Si til deg selv at du skal møte en gammel skolevenn og bare prate litt. Sørg for å ha en mulighet til å si, at dessverre, jeg må gå nå fordi jeg skal....

Og så heller bli positivt overrasket hvis det viser seg at fyren er noe å samle på likevel.

Håper for din del at det går bra, men jeg kommer hvertfall aldri mer til å utsette meg for den slags påkjenninger. Heldigvis traff jeg min nåværende kjæreste på en helt annen måte.

Skrevet

Helt pyton, det skal liksom være spennende, men akkurat fra NETT til irl er grusomt, iallefall første møte, hele datingfasen.

Jeg tror jeg hylte om at jeg til slutt ville slippe introduksjonstiden og da endte jeg opp med en eks... øøøhh det var nå ikke noe særlig det heller..

:rodmer: må man så må man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...