AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Del Skrevet 15. november 2011 Rams opp koselige julefilmer her! Fant ikke en lignende tråd, så jeg startet bare en egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. november 2011 #2 Del Skrevet 15. november 2011 Love Actually 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gemelo Skrevet 15. november 2011 #3 Del Skrevet 15. november 2011 A Christmas Carol liker jeg veldig godt Kjøpte den på DVD for en stund siden, men skal spare den til nærmere jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 15. november 2011 #4 Del Skrevet 15. november 2011 Polarekspressen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sofie. Skrevet 15. november 2011 #5 Del Skrevet 15. november 2011 The Holiday! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnimalFarm Skrevet 15. november 2011 #6 Del Skrevet 15. november 2011 Home Alone; Det er få sanger som får meg i så julestemning som "Main Theme" http://www.youtube.com/watch?v=44aZZjutcBg&feature=related 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. november 2011 #7 Del Skrevet 15. november 2011 Love Actually og The Holiday er mine julefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 15. november 2011 #8 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Tre nøtter til Askepott Reisen til julestjernen Elf A Christmas Carol Hjemme alene A Nightmare before Christmas The Holiday Love Actually Jul i Blåfjell Hjem til jul Flere filmer: http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=10011483 Endret 15. november 2011 av Grønt blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 15. november 2011 #9 Del Skrevet 15. november 2011 Hjelp, Det er Juleferie *elsker* Snømannen. (Fordi "Walking in the air" sangen er så nydelig) Tre Nøtter til Askepott (Mer julete blir det ikke!) Hjemme alene (både 1 & 2 funker) Mirakelet på Manhattan (tror jeg den heter på norsk ihvertfall...) Albert & Herberts Julekalender. (like morsom hver gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #10 Del Skrevet 15. november 2011 Miracle on 34th street. It`s a Wonderful Life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. november 2011 #11 Del Skrevet 15. november 2011 The Grinch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #12 Del Skrevet 15. november 2011 Elf - den er sykt morsom og veldig julestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #13 Del Skrevet 15. november 2011 Bad Santa er kjempemorsom! Faktisk en av de morsomste filmene jeg vet om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. november 2011 #14 Del Skrevet 15. november 2011 Hver desember må jeg gjennom The holiday, Love actually, family stone og mirakel. Og Polarekspressen om jeg rekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 15. november 2011 #15 Del Skrevet 15. november 2011 Fantastisk tråd. Jeg elsker julefilmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 15. november 2011 #16 Del Skrevet 15. november 2011 mine julefavoritter er: - home alone (alle fire) - ever after - mikke mus og vennen hans feirer jul ( ) - polarekspressen - jack frost - a christmas carol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 15. november 2011 #17 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg er en av de tullingene som liker The Santa Clause. Elsker egentlig alt av julefilmer. Koser meg med alle Disney julefilmene. The Holiday og Love Actually er skikkelig romantiske godfilmer. Home alone 1 og 2 hører også julen til. Og alle andre som er nevnt tidligere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollbarn Skrevet 15. november 2011 #18 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Flere er allerede nevnt, men her er min liste over filmer jeg, noe optimistisk, skal prøve å få med meg i løpet av desember (har ikke med Tre Nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen siden de er "selvsagte"!): • A Christmas Carol/Scrooge • A Christmas Story • Anywhere but Home • Bad Santa • Christmas with the Kranks (O jul med din glede) • Deck the Halls (Du grønne glitrende) • Elf • Fanny & Alexander • Gremlins • Home Alone 1 & 2 • How the Grinch Stole Christmas • It’s a Wonderful Life • Love Actually • Miracle on 34th Street (Mirakelet på Manhattan) • National Lampoon's Christmas Vacation (Hjelp, det er juleferie!) • Noel • Polar Express • Tante Pose • The Family Stone • The Holiday • The Nightmare Before Christmas • The Santa Clause (Julenissen) • The Snowman • Un Conte De Nöel (En julefortelling) Endret 15. november 2011 av Trollbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 19. november 2011 #19 Del Skrevet 19. november 2011 Altså utenom det som blir sendt på juleaften (Reisen til julekalender, Tre nøtter til askepott, disney greiene etc) -The Julekalender -Amalie's jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. november 2011 #20 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ser alltid "Glassblåserens barn" rundt juletider Men kommer ikke på noen julefilmer som ikke er nevnt. Finnes det fler bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå