Gå til innhold

Blir så irritert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker jobb som bare det, og noen av disse søknadene må jeg sende via mail. Uansett i sted sendte jeg en søknad som var helt ok på min word jeg fikset den litt til og med så helt fin ut. Så så jeg på sendte og under view online så søknaden helt forferdelig ut spredt på 2 sider og ting jeg hadde ordnet var rotete og så ikke bra ut. Hvordan kan jeg ordne dettte? Håper noen skjønner hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lagre den som pdf-fil før du sender den. Har gjort samme feilen selv tidligere :)

Skrevet

Du må lagre den som pdf-fil før du sender den. Har gjort samme feilen selv tidligere :)

Hvordan gjør man det? Har ikke pdf på pcen eller finner den ikke. Takk for svar forresten.

Skrevet

Hvordan gjør man det? Har ikke pdf på pcen eller finner den ikke. Takk for svar forresten.

Men i alle dager, kan du ikke bruke en pc? Du må laste ned Adobe Acrobat så du kan konvertere dokumenter om til pdf.

Jøje meg!!

• Liker 1
Skrevet

Men i alle dager, kan du ikke bruke en pc? Du må laste ned Adobe Acrobat så du kan konvertere dokumenter om til pdf.

du er klar over at en lisens til Adobe Acrobat koster nesten 10.000 kroner? jeg ynes du burde ta en litt annen tone når du bommer slik du gjør.

TS: hvilken utgave av Office har du? har du Office 2007 eller 2010 skal du kunne lagre den som PDF. Velg Fil -> Lagre som.

Skrevet

Jøje meg!!

sånn til info; det er ikke alle arbeidsgivere som kan lese pdf heller. da jeg sendte en søknad i pdf fikk jeg mail tilbake om å heller sende den i doc.....

jeg pleier å skrive søknaden min i selve mailen, også er CV og sånn som vedlegg...

• Liker 1
Skrevet

Jeg søker jobb som bare det, og noen av disse søknadene må jeg sende via mail. Uansett i sted sendte jeg en søknad som var helt ok på min word jeg fikset den litt til og med så helt fin ut. Så så jeg på sendte og under view online så søknaden helt forferdelig ut spredt på 2 sider og ting jeg hadde ordnet var rotete og så ikke bra ut. Hvordan kan jeg ordne dettte? Håper noen skjønner hva jeg mener?

Vet ikke om jeg hadde stolt så veldig på den online vieweren. Last heller ned dokumentet fra mailen din på en annen maskin (med Word) og ta en titt. Eller last det ned på din egen maskin, men vis dokumentet i Microsoft sin egen wordviewer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...