Gå til innhold

Panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller snart 25 år. Er singel. Har alltid vært singel. Har ikke vært på date en gang :sukk:

Alle jentene i venninnegjengen har kjærester. Noen er også samboere, har kjøpt leiligheter og noen har til og med skaffet seg dyr sammen. De fleste er ferdig utdannet og har fått relevante jobber/er i jobbsøkingsprosess.

Så er det meg da. Hun evig single :( Møter aldri noen gutter, og har aldri med date på fester eller nyttårsaften. Har også to år igjen av studiet, føler at jeg aldri blir ferdig.

Jeg vil også ha kjæreste! Jeg fyller snart 25 år, og begynner å få dårlig tid. Er lei av å være alene. Er lei av at folk synes synd på meg. Er lei av å aldri kunne kysse noen på nyttårsaften. Er livredd for at jeg aldri kommer til å møte noen.

For et trist liv :(

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde det også det slik for et par år tilbake. Men vil bare forsikre deg over at du ikke har noe å beskymre deg for. Det viktigste er alltid å ikke ha hastverk ;)

Du sier selv at du ikke har vært serlig aktiv på datefronten, så det forteller jo litt. Men i min tilfelle hjalp det med å ta en 2 ukers ferie.....og vips, så sto drømme mannen der :yvonne:

Skrevet (endret)

.

Endret av Luppa
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er sånn som deg, TS. Bare at jeg er 30år. Mitt beste råd til deg er å legge inn litt innsats selv, for det ordner seg ikke uten videre for alle. Jeg er sånn dame som kanskje må gjøre det til en jobb eller et prosjekt å finne en kjæreste, for jeg er usynlig. Alle vennene mine er etablerte i jobb og forhold også, så vet godt hvordan du har det.

Pleier du å bli invitert med vennene dine på nyttårsaften da? Eller sitter du alene?

Skrevet

Jeg blir alltid invitert med på ting ja, også nyttårsaften :)

Må prøve å gjøre en innsats selv, men er vanskelig!

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Du får iallefall ikke kjæreste dersom du stresser og er panisk. Meld deg på singeltreff, singelfjelltur...?

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir alltid invitert med på ting ja, også nyttårsaften :)

Må prøve å gjøre en innsats selv, men er vanskelig!

Det høres jo ut som om du har gode venner og er sosial av deg ihvertfall :)

Du skriver at du alltid har vært singel og at du ikke er særlig aktiv ift. dating,

men har du aldri vært betatt/forelsket i noen, eller hatt noen beilere selv, eller

er det slik at det bare ikke har klaffet til nå, f.eks at en du har vært interessert

ikke gjengjeldte interessen, eller at du ikke har hatt interesse av de som har prøvd

å få kontakt med deg?

Jeg er 30 år, og for 10 år siden var det ingen som snakket om å gå på "date" der jeg kommer fra, og sjekkesider på nett var det vel heller lite av, så da traff vel de fleste hverandre gjennom felles bekjente, på fest eller via en felles hobby o.l - og kanskje det er sånn du kan treffe noen aktuelle, siden det høres ut som om du er sosial og med på ting :)

Du får spørre vennene dine om de ikke har noen kjekke, single menn du kan bli introdusert for :gjeiper:

Skrevet

dårlig tid til hva? Holder du på å dø?

beklager med den attityde og energi du sender ut, vil det ta en stund til. Men om du endre hvordan du føler om deg selv og din oppfattelse av deg selv og synet på deg vil det merkes av andre og. Ikke virk desperat, ville du ikke flykte om du merket om en mann virket slik? Prøv å se deg selv utefra og se om du synes noe kunne endres...Hell og lykke videre.

Skrevet

Jeg fyller snart 25 år. Er singel. Har alltid vært singel. Har ikke vært på date en gang :sukk:

Alle jentene i venninnegjengen har kjærester. Noen er også samboere, har kjøpt leiligheter og noen har til og med skaffet seg dyr sammen. De fleste er ferdig utdannet og har fått relevante jobber/er i jobbsøkingsprosess.

Så er det meg da. Hun evig single :( Møter aldri noen gutter, og har aldri med date på fester eller nyttårsaften. Har også to år igjen av studiet, føler at jeg aldri blir ferdig.

Jeg vil også ha kjæreste! Jeg fyller snart 25 år, og begynner å få dårlig tid. Er lei av å være alene. Er lei av at folk synes synd på meg. Er lei av å aldri kunne kysse noen på nyttårsaften. Er livredd for at jeg aldri kommer til å møte noen.

For et trist liv :(

Vil du ha kjæreste mest for din egen del, eller mest fordi de andre har det? Jeg ser jo at du lister opp hvorfor du selv vil ha en, det er greit. Men stryk de øverste linjene om de venninnene dine. Hva de gjør er uinteressant.

Skrevet

Vil du ha kjæreste mest for din egen del, eller mest fordi de andre har det? Jeg ser jo at du lister opp hvorfor du selv vil ha en, det er greit. Men stryk de øverste linjene om de venninnene dine. Hva de gjør er uinteressant.

Det sier seg selv at det ikke er lett å stå ufrivillig utenfor.

Og derfor har det en viss betydning hva venninnene hennes gjør. Dumt å tro noe annet.

Skrevet

På tide å sette deg selv ut på markedet.. Kle deg litt ekstra fin når du går ut, så du får bedre selvfølelse. Og smil til menn du liker.. Du kommer ingen vei uten å øve. Det er ikke så vanskelig som det ser ut som.

Lykke til med kjæreste jakten.

• Liker 1
Skrevet
Jeg vil også ha kjæreste! Jeg fyller snart 25 år, og begynner å få dårlig tid.

Neida. Du har slett ikke dårlig tid. Du er jo ung!

• Liker 1
Skrevet

Det sier seg selv at det ikke er lett å stå ufrivillig utenfor.

Og derfor har det en viss betydning hva venninnene hennes gjør. Dumt å tro noe annet.

Enig. Hadde de fleste av venninne vært single så nok ikke savnet vært like stort..

Jeg er der litt selv. Jeg har vært singel lenge nå, jeg var liksom opptatt når mine venninner var single, mens nå, som jeg er i en alder hvor de fleste har samboer, gifter seg eller får barn, så mener jeg det er ekstra vanskelig å være det!

Men jeg er nok i kategori for meg selv... :P

Du som er åpen for det, vil det nok dukker opp en etterhvert... Det er kjipt i ventetiden, men du er ikke alene..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...