AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg skal kjøpe kinect-spill til unger på 8, 12 og 14 år. Kommer trolig til å kjøpe to stk, en til hun på 8 og en til hun på 12. Noen tips om spill som er bra og morsomme?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Dance Central 2 er kjempemorsomt, og kan spilles to sammen også. Det er vel det beste dansespillet jeg har vært borti til noen av konsollene. Ellers har du jo Kinectimals, som de små kanskje syns er litt morsomt. For oss voksne kan det derimot bli litt for tamt...
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Dance Central 2 er kjempemorsomt, og kan spilles to sammen også. Det er vel det beste dansespillet jeg har vært borti til noen av konsollene. Ellers har du jo Kinectimals, som de små kanskje syns er litt morsomt. For oss voksne kan det derimot bli litt for tamt... Tusen takk for svar. 12-åringen har prøvd ena av Dance Central. Den ble ødelagt, men hun likte den godt. Er det stor forskjell på 1 og 2? Så en liten demo av Kinectimals og den var jo kjempesøt. Men 8-åringen liker veldig godt hopp, sprett og action så den blir kanskje litt tam for henne? Andre forslag?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Forskjellen mellom Dance Central og DC2 er at man kan danse to stk samtidig i den nyeste, og det vil antagelig være ganske greit når du har flere unger. Hopp, sprett og action høres nesten ut som Kinect Adventures. Selv syns jeg dette var litt i kjipeste laget, men jeg nærmer meg jo 30 og har litt andre preferanser. Det er masse ulike øvelser og baner som man må hoppe og balansere seg gjennom Kinect Joy Ride slo forresten godt an hos nevøene her i gården (9 og 11). Det er ganske lettfattelig, samtidig som det er litt moro å "kjøre" med hele kroppen.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Forskjellen mellom Dance Central og DC2 er at man kan danse to stk samtidig i den nyeste, og det vil antagelig være ganske greit når du har flere unger. Hopp, sprett og action høres nesten ut som Kinect Adventures. Selv syns jeg dette var litt i kjipeste laget, men jeg nærmer meg jo 30 og har litt andre preferanser. Det er masse ulike øvelser og baner som man må hoppe og balansere seg gjennom Kinect Joy Ride slo forresten godt an hos nevøene her i gården (9 og 11). Det er ganske lettfattelig, samtidig som det er litt moro å "kjøre" med hele kroppen. Hun hadde Kinect Adventures i fjor og den likte hun kjempegodt. Også den ble ødelagt. Finnes det noe tilsvarende som den eller enda morsommere? Forresten, begge spillene vi hadde ble ødelagt pga oppriping fra x-boksen (i følge 14-åringen). Noen som kan forklare meg hvordan dette kunne ha skjedd og om det er "sånn man bare må regne med"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå