Xtra_lilje Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Har denne kjolen: http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-Kjoler-tunikaer-Kjoler/ClassicWoman/_/N-fh2Z1z12leg?art=367216&Nr=280756 som jeg er utrolig fornøyd med, sitter pent og kan brukes til det meste. Nå tenkte jeg å bruke den til julebord, og vil style den opp litt. Jeg har prøvd å style den med ting jeg allerede har hjemme, ønsker ikke å bruke tid å finne noe nytt som bare blir liggende i etterkant uansett Har laget to utkast, om noen ønsker å ta en titt og gi meg tips blir jeg glad, det jeg ønsker er noe som ser litt classy og glamorøst ut, men er redd det blir for matchende og kjedelig? PS jeg har ikke hull i ørene. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Jeg syntes det så veldig fint ut.
isbiten. Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Jeg likte begge alternativene. Klassisk og pent!
Pusemamma Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Likte best den i sølv med perlekjedet. Elegant og enkelt. 1
Xtra_lilje Skrevet 15. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2011 Takk for svar! jeg tror nok jeg går for sølvvarianten selv, tror jeg trenger dressjakken siden det visstnok er temmelig kjølig i lokalet vi skal være.
Eske Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Jeg synes begge alternativene var kjempefine, jeg, men hellet originalt litt mot gullvarianten. Likevel ser jeg absolutt poenget med dressjakken, og tror nok du blir knallfin uansett
Gjest Tigress Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Eg synest det såg litt rart ut med den pelsdotten rundt halsen. Inne, liksom, til kjole utan ermer?? Jaja.. Og så synest eg det blei veldig advokatkontor med dressjakka til, kunne du bruke eit lekkert sjal i staden?
Xtra_lilje Skrevet 15. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2011 Eg synest det såg litt rart ut med den pelsdotten rundt halsen. Inne, liksom, til kjole utan ermer?? Jaja.. Og så synest eg det blei veldig advokatkontor med dressjakka til, kunne du bruke eit lekkert sjal i staden? Ja, syns det ser litt rart ut på bilde, men har sett flere bruke sånne pelsdotter i det siste, og når andre går med det, så syns jeg det ser fint ut Men vet ikke når det kommer til meg selv... Sjal har jeg ikke, syns i grunn ikke det er så fint med sjal, syns det fort blir litt gammelmodig. 3
Rosenknoppen Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 Jeg likte begge stilene jeg! Personlig ville jeg nok valgt kjolen og sølvfarget tilbehør, men det er nå meg. Alt avhenger av om du kler gull eller sølv best og/eller hvilken farge du foretrekker selv. Jeg må legge til at "gullantrekket" ble mer juleaften eller julemiddag for min del, mens det i sølv ble mer stilig og julebordish.. if it makes any sense :gjeiper: Uansett tror jeg du bli veldig flott
2shy Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Jeg elsket gullvarianten, pelsen kan jo byttes ut med et smykke i gull. Hva du bør velge kommer mest an på om du kler best kalde eller varme toner.
Envy Skrevet 15. november 2011 #12 Skrevet 15. november 2011 Gullvarianten var vææældig fin Min stemme går til den
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #13 Skrevet 15. november 2011 Begge var veldig fine, men favoritten er nr 2. For meg blir det også litt feil å ha på seg pels til en kortermet kjole. Og blir det for varmt og du tar den av så forsvinner jo litt av pynten. Men begge var fine altså
Wonders Skrevet 17. november 2011 #14 Skrevet 17. november 2011 Ser ut som en stilig begravelse synes jeg.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå