Gelica Skrevet 15. november 2011 #1 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg vil kjøpe nye puter og dyner til familien, men hvor får jeg tak i de beste putene og dynene og finnes det noe som er litt rimelig eller må man ut med en del for kvaliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 15. november 2011 #2 Del Skrevet 15. november 2011 Heia,kjøpte nye dyner is ommer på Kid og der jeg var hadde de peiling iallefall på hva man trenger av puter hvis man ligger på rygg,mage el siden og hvilkene dyner som puster osv.Og der er det mye halv pris.Så jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 15. november 2011 #3 Del Skrevet 15. november 2011 Fru Lyng i Oslo har absolutt de beste dynene. Det koster jo litt, men om du kan vente til de kommer på salg blir det ikke dyrere en vanlig god kvalitet. Puter aner jeg ikke - har selv IKEA-puter som jeg bytter ut hvert år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 15. november 2011 #4 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) En skikkelig kvalitetsdyne koster fort fra 2500 og oppover. Puter i samme kvalitet fra 500 og oppover. Vil du kjøpe norsk så er Norsk Dun eller Høie å anbefale. Endret 15. november 2011 av Pria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #5 Del Skrevet 15. november 2011 Kjøpte 2 nye dundyner på Kid i går. Alle dundyner på Kid er nå på 50 %. Hva man regner som best er sikker veldig variabelt, om du vil ha en helårsdyne, sommerdyne, vinterdyne, syntetisk eller dun. De jeg kjøpte var helårsdyner i andedun, 90 % dun og 10 % fjær. Jeg beltalte ca 1000 pr stk og det var visstnok halv pris. Gåsedun er i følge betjeningen på Kid bedre enn andedun. Et tips er å kjøpe 220 i lengde. Det er et must for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #6 Del Skrevet 15. november 2011 Hva som er best er vel hva som passer ditt behov. Skal du ha dun eller fiber? Jeg har bl.a. dunputer som koster drøye en tusenlapp, men jeg passet på å kjøpe når det var halv pris. Jeg er veldig vanskelig når det gjelder puter så her duger ikke fiber. Er stadig det er halvpris på dyner og puter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #7 Del Skrevet 15. november 2011 Anbefaler også 220 lange. Kjøpte det da jeg kjøpte nye dundyner. Jeg har både sommer og vinterdyner. Betalte godt over 3000 pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #8 Del Skrevet 15. november 2011 De beste dynene er edderdunsdyner, men de koster 40.000 så det er vel ikke akkurat det du er ute etter. Jeg elsker Tempurputen min, når jeg bytter blir det samme pute igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 15. november 2011 #9 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har Hansen og Dysvik sin dyne, men det koster 3500,virkelig verdt det. De har egen nettside. http://www.hd.no/shop.cfm?path=10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 18. november 2011 #10 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg legger inn et tips om å kjøpe firkantsydd (dun)dyne. Min dyre dundyne er kanalsydd, noe som gjør at "alle" dunene etter noen dager ligger i fotenden av dyna... Fryktelig irriterende å bare ha en tynn sak over overkroppen om morgenen. Med firkantsydd dyne holder ihvertfall dunene seg på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå