Gå til innhold

Winsor pilates????

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne formen for trening???

Ble litt nyskjerrig og kunne tenkt meg å prøvet!!! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Noen som har prøvd denne formen for trening???

Ble litt nyskjerrig og kunne tenkt meg å prøvet!!! :P

Sett på TV-Shop nå igjen :wink:

Skrevet

Hihi! Jeg så på TV-shop idag også! Aner ikke om det er særlig effektivt - men de på TV lover jo MIRAKLER!!! :blunke:

Skrevet

eh... kremt :oops:

altså ja, å på toppen av alt bestilte jeg nå nettopp...

:o

er nok blitt lurt igjen ja :wink: men jeg får kanskje trent litt da....

Lilje som søker oppbakking og oppmuntrende ord :roll:

Skrevet

he he... har bestilt jeg også. Det viktigste er jo at vi gjør en form for trening regelmessig, og dette er noe jeg synes ser ålreit ut. Og så er det jo litt som gammeldags linjegymnastikk, så det kan jo ikke være helt feil heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har faktisk brukt det et par uker!!!

Ser selvfølgelig ingen store resultater enda, men jeg syns øvelsene går litt lettere å få til... Jeg syns det var ganske vanskelig til å begynne med, men det er vel slik med all slags trening? Merker uansett at jeg får mye mer ut av treningen nå som jeg har blitt litt mer "øvd", og faktisk får til og forstår øvelsene! Utrolig mye mer morsomt blir det også! :D

Så dette syns jeg ikke er det dummeste TV-Shop-kjøpet jeg har gjort... Og det har dessverre blitt en del... :oops:

Uansett: lykke til! :D

Gjest Dolphina
Skrevet

Fortell om det er bra når dere har fått det a!

Har tenkt på å kjøpe selv.

Skrevet

Jeg har en venninne som har kjøpt kassettene, og jeg har tenkt å låne og prøve. Etter hva jeg har forstått er det ikke den opprinnelige Pilates - men en avart. Ikke at det behøver å være dårlig altså... men det går vel uansett på smigihet og dermed styrke av muskelfester og sener, så jeg er spent på tilbakemeldingene.

• 1 måned senere...
Gjest Dolphina
Skrevet

Hvordan har det gått med dere som har kjøpt Pilates videoen?

Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Heisann!

Jeg har ikke kjøpt disse videoene (enda) - men jeg har gått Pilates kurs i høst!!! Ønsker meg videoene da øvelsene er akkurat de samme (er de 'grunnleggende' øvelsene jeg har lært da) og jeg har erfart at jeg glemmer fort så det kan være ok å ha en video å se for 'rettleiing' :)

Man blir vel ikke akkurat 30 kg lettere, får langt blondt hår OG sommerbrun av disse øvelsene 8) men etter å ha fulgt kurset i seks uker sammen med 'moderat' hjemmetrening (ok, det var kanskje en gang i uka i tillegg til kurskveld da :oops: ) så merket jeg faktisk at jeg var 'mykere' i kroppen og at musklene var fastere enn før jeg begynte ja...

Vanskelig å forklare hva pilates 'er' - fikk en kjempegod forklaring på forskjellen på yoga og pilates av instruktøren min (de to ligner mye på hverandre) - men tør ikke å legge ut tolkningen min her fordi jeg er stygt redd den blir feil gitt :ler:

Er forresten ikke noe som heter 'original' eller 'uoriginal' pilates - er et sett øvelser (maaaange øvelser), hvilke som benyttes i et treningsopplegg kan være veldig forskjellig. La som sagt merke til at 'mine' nybegynner-øvelser går igjen på Windsor-videoen.....

Jeg anbefaler Pilates jeg assa - synes det var moro og jeg merket resultater. Var også et lite 'pustehull', sikkert som yoga, men fy søren - man blir faktisk sliten av det assa!!!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg begynner på Pilates-kurs i neste uke!! Har bare lest og hørt om det, har ingen peiling - helt grønn. Men tror det er en treningsform som min kropp vil ha godt av. Gleder meg masse til å begynne!!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...