AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg har en pixieklipp alla Emma watson, men vurderer å spare den ut. Noen som har gjort dette?
Gjest Tekola Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Min måtte spares ut i omganger. Så jeg gikk til frisøren ca. to ganger i året for å få den formet. Har en fantastisk flink frisør som er kjempeflink med frisyrer som holder seg pene selv når de vokser ut.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Ja, jeg regner med det må gjøres litt trinnvis. Husker du noen av fasongene du hadde?
Gjest Tekola Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Mener å huske at det ble enkle bober, for de ser greie ut når de blir lengre
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg har også spart ut fra pixie. Fikk pixiecut i januar, littegrann lengre enn Emma Watson sin. Eneste jeg har gjort er å spare og spare, og bruke klyper/hårstrikker når håret har vært umulige lengder. Nå er håret langt nok til at alt (unntatt luggen) kan settes i en strikk bak. Finnes flere gode blogger der ute også, hvor andre har spart ut pixiecut, og skrevet/lagt ut bilder og gode tips. Bare google så finner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå