Gå til innhold

Erfaringer med hudpleie fra Pukka Herbs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte dagkrem, nattkrem, rens og toner fra Pukka Herbs sammen med min siste te-bestilling, og mottok for noen dager siden. Gledet meg til å prøve, men ble desverre ganske skuffet.

Begge kremene og rensen lukter en blanding av maling og jord, og kremene gjør at huden føles stram og rar, nesten som om jeg har på en ansiktamaske. Skal det være slik? Jeg kan ikke finne noen dato for best før, på noen av tubene, og bestilte fra den "orginale" nettsiden deres, så ville vel ikke tro de har gått ut heller? Men produktene koster langt mer enn jeg vanligvis bruker på slikt, så dettevar ingen god erfaring.

Og jeg som elsker Pukka :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Te og hudpleie er to ganske så forskjellige ting.

• Liker 3
Skrevet

Joda, det skjønner jo jeg også, men forventet nok litt mer fra et godt likt og omtalt merke, samt med tanke på prisene.

Ingen andre som har prøvd Pukkas hudpleie som kan si noe om hvorvidt det skal være slik? Vil nødig fortsette å bruke de hvis det er noe galt med dem...

TS

Skrevet

Naturlige og økologiske produkter oppleves gjerne som veldig merklige for de som ikke har prøvd det før. Har du brukt de lenge? La det gjerne gå et par uker om du kan og følg med på huden. Vanlig hudpleie er gjerne laget for å føles herlig ut på første påføring, mens naturlig hudpleie av og til krever litt tilvenning.

• Liker 1
Skrevet

Naturlige og økologiske produkter oppleves gjerne som veldig merklige for de som ikke har prøvd det før. Har du brukt de lenge? La det gjerne gå et par uker om du kan og følg med på huden. Vanlig hudpleie er gjerne laget for å føles herlig ut på første påføring, mens naturlig hudpleie av og til krever litt tilvenning.

Takk for svar.

Nei, jeg har bare brukt dem i 4-5 dager. Lukten kan jeg forall del leve med, men synes det var litt rart at jeg ble så stram i ansiktet. Men jeg gir det noen uker da :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...