Miki Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Lurer på om noen av dere har erfaring med kjoler fra ebay? Jeg har tenkt til å kjøpe meg en vintage kjole som jeg vil bruke i jula, men har litt dårlig erfaring med klær som er kjøpt på nettet. Det er ikke liksom ikke bare kjøpe - prøve - send tilbake om det ikke passer. Det er vel ikke vanlig at det er for smått eller for stort når jeg har målt riktig? Stort kan syes inn, men er ikke alltid smått kan syes ut. Jeg bruker størrelse 44/46 :-)
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Du må bare vurdere om du vil ta sjansen eller ikke. Jeg har ikke kjøpt kjole på nett, men har kjøpt klær. Stort sett passer det. Må bare måle godt. Kjenner en som har kjøpt vintage kjole på ebay, og hun ble veldig fornøyd. Som sagt, handler om å vite dine egne mål i forhold til målene på kjolen, og om du er villig til å ta sjansen. Lykke til
Miki Skrevet 15. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2011 Blir det en fin julekjole da? Den er mørk blå med hvite tegn. Tenkt å ha hvite pumps til.
kanelsnurr Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg har desverre ingen tips til deg om det du spør om, men jeg vil tro at det er lettere å få svar dersom tittel på tråden man opretter forteller hva som faktisk er tema. Kan godt hende at noen som kunne vært til hjelp, rett og slett ikke klikker seg inn på tråden "Kjære damer."
Cata Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Det er et sjansespill. Av og til blir det helbom, av og til går det bra. Det som er smartest er å kjøpe slike ting som faktisk er oppgitt med mål, ikke bare størrelse. 2 av 3 ganger jeg har gjort det har det gått veldig bra. Den 3. gangen tror jeg jeg må ha blingset på målebåndet for jeg endte med en alt for vid bukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå