Gjest Fuglehue Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 når den mjauer sier den ikke Mjaaaaaaaaaaau, den sier mjauHIKK! akkurat som den blir klemt på magen eller noe! Hva er galt med bolla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Hver gang??? :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 12. desember 2003 #3 Del Skrevet 12. desember 2003 Hikker den da? Kanskje bare hennes måte å majue på..? Mange former for mjau. Den ene katten min breker som en sau og noen ganger høres hun ut som en due. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 12. desember 2003 #5 Del Skrevet 12. desember 2003 neinei ikke hikk, men pikk men jeg kunne ikke skrive det her.... avogtil bare mjækk og en gang hørtes det ut som hun sa "brødkick"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2003 #6 Del Skrevet 12. desember 2003 Katten min høres ut som en høne, når han skjønner det er fisk på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 12. desember 2003 #7 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis det er noe denne katten alltid har gjort, er det sikkert ikke noe galt med den, da kan det sikkert bare være et søtt særpreg!! :D Men jeg tenkte at hvis dette var noe som katten plutselig hadde begynt med, kunne det være på grunn av benbrudd et eller annet sted... ribbena, brystet... slik at det gjør vondt å mjaue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikita Skrevet 12. desember 2003 #8 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) . Endret 8. juli 2008 av nikita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 13. desember 2003 #9 Del Skrevet 13. desember 2003 pus er for lat til å gå ut og brekke bein uansett :D den er en liten bolle... men dette med brødkick, vil den ha brød eller noe? Kanskje den prøver å kommunisere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 13. desember 2003 #10 Del Skrevet 13. desember 2003 Brød... Min pus dro hele brødet med seg opp i sofaen. Knaske, tygge, smuler overalt. Jeg ønsker meg brødboks til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 13. desember 2003 #11 Del Skrevet 13. desember 2003 pus er for lat til å gå ut og brekke bein uansett :D den er en liten bolle... men dette med brødkick, vil den ha brød eller noe? Kanskje den prøver å kommunisere.. Finnes det noe i din tilværelse som ikke er boller?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 13. desember 2003 #12 Del Skrevet 13. desember 2003 Hmmmmm... nei tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå