AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg trenger hjelp til hudpleie! Huden min: Tørr/fet: - dvs den er ikke ekstremt tørr akkurat, og heller ikke veldig fet, men jeg tror jeg har fet underhud og tørr overhud. Men ikke så veldig tørr at det er veldig synlig (hender noen ganger), og er ikke særlig glinsende i ansiktet heller (hender også noen ganger). Har litt urenheter: Mye svarte prikker i t-sonen, litt whiteheads i området rundt munnen, en del små nuppe-kviser i pannen, og noen større kviser i området rundt munnen og haken av og til. Har en sjelden gang sånne store kviser som ligger under huden. Trenger det meste av hudpleie, men vil helst klare meg med få produkter. Men må ha: - En såpe/rens av noe slag - Fukighetskrem - En skrubb for å bruke et par ganger i uken - Evt toner? og andre produkter jeg ikke har peiling på, men trenger? Helst ikke veldig dyre produkter, men kan gå med på MD, Dermalogica og produkter i den prisklassen. Noen som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 HildeChristina.com - hudpleie for dummies. 2
Lulilelu Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 (endret) Støtter den over. Da jeg bestemte meg for å begynne å ta vare på huden min så var det hennes side jeg leste mest på. Hun forklarer hva man trenger og hva ditten og datten gjør. Hun tester også maaaaaaaaaange produkter så det gjør det litt lettere å velge når man roter på nettbutikken. Hvis man skal gå inn for alt man trenger for å få og opprettholde en fin og sunn hud så trenger man: Rens Toner Serum (hvis man har noe man sliter med f.eks urenheter osv) Dagkrem og nattkrem Øyekrem Alle over skal da brukes hver moren og kveld. Så bør man ha skrubb ("MD face and body skrub" sin er absolutt best). Rensemaske Fuktgihetsmaske, Disse bruker 1-2 ganger i uken. Merker jeg vil anbefale er MD, Declore og Matis. De er fantastisk alle tre og kan fint kombineres. Endret 14. november 2011 av Lulilelu
Brooke Penelope Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Det beste rådet jeg kan gi deg er å stikke innom en hudpleiesalong og snakke med dem. Du trenger ikke bestille en behandling for at de skal hjelpe deg med hvilke produkter som er best til din hud. Om de kan faget sitt og er profesjonelle hjelper de deg gjerne der og da uten å få deg på benken. Da kan du også be om den rimeligste produktserien så du ikke blakker deg helt.
Brooke Penelope Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 (endret) Dobbelpost Endret 14. november 2011 av Brooke Penelope
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå