Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tendens til å drømme utrolig mye rart.. Så lurer på om det er noen her inne som har peiling på drømmetyding, og som eventuelt kan forklare litt? :) Hvordan sette ting i en sammenheng osv.

Setter stor pris på svar! :)

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Jeg leste en bok om dette en gang. Det var veldig spennende, og jeg merker nå at etter en drøm kan jeg trekke linjer mellom det som skjer i virkeligheten og det som skjer i drømmen.

Jeg slenger igjen et spor, for dette vil jeg også gjerne lære mer om! :)

• Liker 1
Skrevet

Så spennende! :) Husker du hva boken het?

Jeg har søkt litt på nettet, men tror jeg vil forstå litt mer om noen kan forklare litt, slik at jeg kan se sammenhengen mellom ting:)

Er utrolig ofte jeg drømmer om vann, og ofte er jeg under vann og at jeg kan puste. Drømmer også at jeg blir jaktet på/jaget eller om gjenferd og spøkelser. Av og til er mye av dette i samme drøm. Er så nysgjerrig på hva det kan bety! :fnise:

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Så spennende! :) Husker du hva boken het?

Jeg har søkt litt på nettet, men tror jeg vil forstå litt mer om noen kan forklare litt, slik at jeg kan se sammenhengen mellom ting:)

Er utrolig ofte jeg drømmer om vann, og ofte er jeg under vann og at jeg kan puste. Drømmer også at jeg blir jaktet på/jaget eller om gjenferd og spøkelser. Av og til er mye av dette i samme drøm. Er så nysgjerrig på hva det kan bety! :fnise:

Jeg husker irriterende nok ikke hva boken het! Jeg skulle gjerne visst deg jeg også! Men det finnes jo mange bøker med dette temaet! :jepp: Jeg skal la meg høre fra dersom jeg finner den igjen! ;)

Jeg drømmer også at jeg er under vann, men jeg kan IKKE puste. Jeg tror jeg holder pusten mens jeg drømmer denne drømmen, og at det er mangel på oksygen som vekker meg. :gjeiper:

Nå for tiden drømmer jeg mye om søsteren min som skal ha barn og da drømmer jeg om hva som skjer etter babyen er født. :babyjente:

Drømmer styres jo av underbevisstheten og det er dette som ligger i min for øyeblikket ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...