AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Fant en kjekk kar som så litt kjent ut på en nettdatingside. Jeg sendte han en kort mld og fikk en kort men positivt ladet mld tilbake.. Det jeg lurer på nå er om jeg kan spørre med en gang om han vil treffes til en kaffe eller en tur feks..synes alltid det føles så unaturlig med mase mld frem og tilbake.. Hadde dere turt? Evt noen som har gjort det? Hvordan gikk det? 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Fant en kjekk kar som så litt kjent ut på en nettdatingside. Jeg sendte han en kort mld og fikk en kort men positivt ladet mld tilbake.. Det jeg lurer på nå er om jeg kan spørre med en gang om han vil treffes til en kaffe eller en tur feks..synes alltid det føles så unaturlig med mase mld frem og tilbake.. Hadde dere turt? Evt noen som har gjort det? Hvordan gikk det? Pokker, der skjedde det noe rart med overskriften ja..
Bob Olga Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Absolutt eneste grunnen til at jeg ville giddet å sende meldinger før møte er for å skaffe meg noen samtaleemner. Hadde jeg vært av den snakkesalige typen som uten problemer kan snakke med ukjente folk hadde ikke jeg giddet å brukt tid på internett-snakking før vi haddet møttes. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå