Gå til innhold

Fant en kjekk kar jeg syns så litt kjent ut på en nettdatingside, sendte han en kort mld og fikk et kort men positivt ladetssvar tilbaøte mNd lureande

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en kjekk kar som så litt kjent ut på en nettdatingside. Jeg sendte han en kort mld og fikk en kort men positivt ladet mld tilbake.. Det jeg lurer på nå er om jeg kan spørre med en gang om han vil treffes til en kaffe eller en tur feks..synes alltid det føles så unaturlig med mase mld frem og tilbake..

Hadde dere turt?

Evt noen som har gjort det? Hvordan gikk det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it!

• Liker 1
Skrevet

Fant en kjekk kar som så litt kjent ut på en nettdatingside. Jeg sendte han en kort mld og fikk en kort men positivt ladet mld tilbake.. Det jeg lurer på nå er om jeg kan spørre med en gang om han vil treffes til en kaffe eller en tur feks..synes alltid det føles så unaturlig med mase mld frem og tilbake..

Hadde dere turt?

Evt noen som har gjort det? Hvordan gikk det?

Pokker, der skjedde det noe rart med overskriften ja..

Skrevet

Absolutt eneste grunnen til at jeg ville giddet å sende meldinger før møte er for å skaffe meg noen samtaleemner.

Hadde jeg vært av den snakkesalige typen som uten problemer kan snakke med ukjente folk hadde ikke jeg giddet å brukt tid på internett-snakking før vi haddet møttes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...