Gå til innhold

Hansker til fallskjermhopping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen her som driver med fallskjermhopping? Kjæresten min har begynt med det, og han ønsker seg hansker til jul...Noen som har noen gode å anbefale? Jeg er selv heeelt blank på området! Er det noe jeg bør investere noen hundrelapper i? Eller er billig like bra? Setter stor pris på hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hopper i fallskjerm. Har tenkt å investere i noen varme hansker selv. Kjenner en del som har kjøpt i vanlig sportsbutikk, men jeg husker ikke hvilket merke. Du kan også sjekke spoton.as, men de har ikke så veldig stort utvalg. Det var der jeg kjøpte sommerhanskene mine, men trust me, de blir ALTFOR kalde om vinteren. Bare pass på at de du kjøper er varme nok, MEN at det går an å ta et godt grep med de. Man skal jo klare å styre :)

Skrevet

Jeg fryser med de sommerhanskene fra Spot On nå, jeg, så ikke kjøp de. Jeg ville gått for de hanskene fra SkyNord eller den linken jeg sendte deg. De tjukke hanskene fra Spot On kan gå, men jeg syns de ser litt FOR tjukke ut. Jeg liker å ha kontroll på styrehåndtakene. Ikke vits å kjøpe noe dyrt, er han nybegynner har han vel en del knall og fall :)

Skrevet

Tusen takk! Enig i at Spot On paret ser litt for tjukke ut, så blir nok kanskje de du sendte link på! :) Hvis du skulle komme på noen flere typer, så si gjerne i fra:)

Skrevet

Oi, her fant jeg noen flere...tenkte litt på de disse: WINTER WEIGHT TACKIFIED SKYDIVING GLOVES

Vet du forresten hvordan hanskene er i str? For normalt store mannehender, bør jeg kjøpe L eller XL? :)

Skrevet

Vanskelig å si, jeg har str M i sommerhanskene, men kunne sikkert hatt S. Hva med å sende mail til nettsiden du er interessert i kjøpe av?

Skrevet

Hmm jo, mail var god ide. Får prøve å ta øyemål av hendene hans først, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...