Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. november 2011 #1 Del Skrevet 14. november 2011 Er det noen som har prøvd den nye Dots Pepperkake? Jeg så den på butikken i dag, men ble litt skeptisk siden det sto at fyllet i mellom er sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. november 2011 #2 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har smakt "Ballerina" med pepperkake og sjokolade. Veldig namnam :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 14. november 2011 #3 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg synes pepperkake og sjokolade sammen høres helt FEIL ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. november 2011 #4 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har smakt den, og den var helt grei, men vanlig Dots er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imeria Skrevet 14. november 2011 #5 Del Skrevet 14. november 2011 Har smakt den, synes ikke noe særlig om den. Pepperkaker skal liksom ikke blandes med så mye annet...synes jeg da Men hvis du liker søt kjeks så liker du sikkert den også. Men synes vanlig dots er mye bedre! Og ikke minst, vanlige pepperkaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. november 2011 #6 Del Skrevet 14. november 2011 Den er den blandingen som andre herr nevner som gjør at jeg er skeptisk, men skal se om den ikke blir kjøpt inn likevel. Er alltfor nysgjerrig til ¨å la være :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zandra1 Skrevet 14. november 2011 #7 Del Skrevet 14. november 2011 Dette hørtes rart ut men vi (jeg) spiser da pepperkaker med non-stop på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. november 2011 #8 Del Skrevet 14. november 2011 Joda, men det er litt annerledes (Ihvertfall i mitt hode ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå