Cappuccino Skrevet 19. november 2011 #21 Skrevet 19. november 2011 Har prøvd vanlig kaffe av typen "dark", Latte Macchiato og varm sjokolade. Hvordan likte du sjokoladen? Jeg prøvde denne og smaken ble veldig syntetisk. Lurer på om den skal være slik, eller om det er noe galt med kapslene. Ellers har jeg prøvd cappuccino og latte macchiato og er fornøyd med disse. Venter nå på chai latte og noen andre spesialdisker som jeg har bestilt på ebay, og ser fram til at det kommer nye smaker til Norge.
FantasDick Skrevet 19. november 2011 Forfatter #23 Skrevet 19. november 2011 Hvordan likte du sjokoladen? Jeg prøvde denne og smaken ble veldig syntetisk. Lurer på om den skal være slik, eller om det er noe galt med kapslene. Ellers har jeg prøvd cappuccino og latte macchiato og er fornøyd med disse. Venter nå på chai latte og noen andre spesialdisker som jeg har bestilt på ebay, og ser fram til at det kommer nye smaker til Norge. Jeg synes den var litt syntetisk jeg også, men jeg synes den var helt ok etter det første sjokket (slurken). Skal også lete opp nye og spennende kapsler på nettet. Hvor bestiller du på eBay - en fast bruker?
Cappuccino Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 Fikk maskinen på mandag, så er rimelig fersk eier. Har derfor bare bestilt på ebay denne ene gangen og har ikke fått varene enda. Gikk inn på den norske ebaysiden og det var ikke så mange som solgte til Norge, så jeg valgte noen med god tilbakemelding og bestilte. Så jeg venter spent på om kjøpene går bra
vimse Skrevet 20. november 2011 #25 Skrevet 20. november 2011 Gir du tilbakemelding på de kapslene cappucino??
Cappuccino Skrevet 1. desember 2011 #27 Skrevet 1. desember 2011 Har nå fått nye kapsler og testet ut Carte Noire Tiramisu, Chai Latte og Latte Macchiato Caramel. De to kaffetypene var veldig gode, Chai Latten var jeg litt misfornøyd med, men jeg er vel for godt vant fordi jeg har brukt å lage te latte fra konsentrat, som jeg synes smaker bedre.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #29 Skrevet 14. desember 2011 Tenkte jeg skulle tipse om at Cdon har Tassimo på tilbud dersom noen vurdere å kjøpe denne.
:-) anna Skrevet 14. desember 2011 #30 Skrevet 14. desember 2011 Har Nespresso Latissima og er kjempefornøyd! Betalte ca 4.000 for den, men det var det verdt!! Har hatt den i et og et halvt år nå, lett å bestille kaffe, kaffen blir nydelig, og ikke minst er det veldig renslig og enkelt!
FlyBabe Skrevet 27. desember 2011 #31 Skrevet 27. desember 2011 Jeg lurer også på å kjøpe kaffemaskin, men er usikker på om jeg skal velge kapsel eller kvern. Jeg drikker ikke så veldig mye kaffe, noen kopper per dag, og liker godt andre smaker enn bare vanlig svart kaffe. Vil jo helst at det ikke skal ta så lang tid hverken å lage kaffeen eller rengjøre maskina etterpå. Er det noen som har erfaring med Philips sine maskiner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå