Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg skulle egentlig ha mensen de 15. oktober, men fikk svake blødninger den 13. akkurat nok til å fylle en tampong, etter det var det bare litt, ca. 1/4 av en tampong. Så vart det lyserosa og så ikke ut som blod :S Dette sluttet den 14.

Jeg synes dette var veldig rart så jeg tok en graviditetstest uken etter. Den var negativ.

Ifølge mens-kalenderen (iphone app) min skulle jeg hatt mensen den 10. november, siden mensen kom tre dager før den skulle sist, men har ikke fått den enda. Så hvis jeg hadde hatt normal mens skulle jeg hatt den på lørdag Har hatt menssmerter helt siden oktober da mensen var unormal. Jeg bruker ikke å ha mens smerter når jeg har mensen, nå har jeg det heletiden :s Kan dette være graviditetssymptomer? Er ikke noe kvalm eller noe. Har ikke merket noe spesielt på brystene, jeg vet ikke hvordan det kjennes ut når de er ømme, men har følt at brystvortene virket litt såre og får vondt i brystene viss jeg kommer borti noe.

Jeg vil være gravid, så håper jeg er det. Skal ta en test i morgentidlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter deg litt, har hatt menssmerter jeg òg, men uten mens. Rart dette!

Jeg har vært prøver i snart et halvt år, men ikke hatt det slik før.

håpe håpe :D

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

TS her. Testen var negativ, men forsatt ingen spor til mens :s

Skrevet

Da ville jeg ha kontaktet lege, TS. Tror nok ikke du er gravid da, men det betyr jo ikke at det ikke er noe feil? best å få sjekket det opp tidlig! Bedre føre var osv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...