Gjest Bente29 Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Nå har det gått lenge hva slags klær en har på seg om dagen. Så nå vil jeg begynne med en litt ny variant:-) Kort og godt med hva slags undertøy hadde/har du på deg i dag? Ta med gjerne str, merke og farge:)
Gjest Fuglehue Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 det samme gusjegrønne jeg har brukt den siste måneden. Er så stress å skifte
Gjest Bente29 Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Glemte å fortelle hva jeg har hatt på meg i dag:) Må selvsagt gjøre det:) Det jeg har er: - Hvit bh str. 85 L (VALISERE) - Hvit gstring str. L (VALISERE) - Sorte stay-up str. L (OROBLU) Versogod neste til å fortelle. Ha en strålene førjulstid:-)
Gjest Seleena Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Jeg har undertøy fra HM i dag.. Blå/kvit stripete lowcut-hotpants truse med et 8 tall på. Yndlingstruse. Den er strl S, men kunne hatt M :blunke: Dessuten har jeg en vinrød bomulls BH i strl 80b.
Marble Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Rosa Fantasie bh, stor stoerrelse!! Lilla BHS tanga...
Tigerlily Skrevet 11. desember 2003 #6 Skrevet 11. desember 2003 vinrød bh med blonder på, str 75akkurattpasselig fra H&M. skulle egentlig ha på truse som matchet, men den var for liten (blondene var ikke stretch, argh), så har på vanlig, svart liten truse med prikker i sølv og gull.
Søtpotita Skrevet 11. desember 2003 #7 Skrevet 11. desember 2003 jeg har lesedag idag... har på meg rosa litt blondeaktig truse fra hennes og mauritz str. m (kanskje s, husker ikke). Og en rosa glatt bh fra lindex (som ble kalla for "t-shirt bh", fordi den er så glatt at den ikke syns). Det var vel det
Gjest gurimalla Skrevet 11. desember 2003 #8 Skrevet 11. desember 2003 Svart BH i str 75 B og svart g-streng truse i str. M, begge deler kommer fra Calvin Klein. Spennende...
Gjest Dame 54 Skrevet 11. desember 2003 #9 Skrevet 11. desember 2003 Svart string størrelse L fra H&M Svart T skjorte også H&M.
Edie Skrevet 11. desember 2003 #11 Skrevet 11. desember 2003 Hvit bomullshotpant og hvit bh fra KappAhl (har ikke anelse på merke, og alle lapper er klippet ut - får fnatt av de....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå