Gjest Diamant Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Tenkte å prøve meg på bærdietten, altså bare spise bær i en tre-ukers peridode! Noen som har forsøkt dette før og har erfaringer med dette eller lignenden dietter? :-) Elsker bær, så tror dette er den perfekte dietten for meg! Spiser selfølgelig litt grønnsaker i tilegg!
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Bærdietten har jeg aldri hørt om, men det ender sikkert på samme måte som det gjør med andre dietter som folk prøver der ute.
Tabris Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Holder du enda på og leter etter dietter for å bi enda tynnere enn du er? Enig med AB over, du bør søke hjelp, du har et usunt kroppsbilde. 3
Titti72 Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Spis 2 druer og 1/4 eple til frokost, og 1/2 glass lunkent vann. Spis 14 gram jordbær (MÅ være ferske), 4 grønne druer, 1/2 kiwi til lusj, og 1 & 1/2 glass varmt (viktig, pga kromosonene i fruktsammensetningen) vann. Mellommåltid kan spises 2 ganger om dagen: 1 dl. frosne bringebær, blandet med 1/2 l. kaldt vann. Middag, spis så mange frosne tyttebær du klarer på 15 minutter. Drikk 1 & 1/2 glass varmt (meget viktig) vann. Måltidet kan avsluttes med 1/2 appelsin. Etter 3 uker har du gått med masse i vann og muskelmasse, og hvis du fortsetter på dietten fram til jul, så blir du skikkelig skinny! 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Spis 2 druer og 1/4 eple til frokost, og 1/2 glass lunkent vann. Spis 14 gram jordbær (MÅ være ferske), 4 grønne druer, 1/2 kiwi til lusj, og 1 & 1/2 glass varmt (viktig, pga kromosonene i fruktsammensetningen) vann. Mellommåltid kan spises 2 ganger om dagen: 1 dl. frosne bringebær, blandet med 1/2 l. kaldt vann. Middag, spis så mange frosne tyttebær du klarer på 15 minutter. Drikk 1 & 1/2 glass varmt (meget viktig) vann. Måltidet kan avsluttes med 1/2 appelsin. Etter 3 uker har du gått med masse i vann og muskelmasse, og hvis du fortsetter på dietten fram til jul, så blir du skikkelig skinny! Hahaha! Vet du hva? TS tar sikkert seriøst det du skriver her. 2
Titti72 Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Hahaha! Vet du hva? TS tar sikkert seriøst det du skriver her. *fnis* Mulig det, men i så fall skal TS sulte seg allikevel...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Sist gang jeg påpekte at Diamant allerede var undervektig og trengte hjelp, ja, da var det "ikke bland deg", og at det var helt feil osv. Ikke bare fra Diamant, men fra andre også, på tide å innrømme at dere tar feil? Seriøst Diamant, du har et problem, du sliter med spiseforstyrelser, eller har du fortsatt et dødsønske? Tenker du noen gang på venner og familie, de som står deg nær, hvordan dine gjerninger påvirker de? Ta kontakt med IKS, med en eneste gang, kroppen din vil takke deg for det. 3
addict Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Åååååå denne dietten og framgangen har jeg SKIKKELIG lyst til å følge deg på!!! Kan du ikke oppdrette en slankedagbok og linke til den? Døøøør av å få vite hvordan dette går...
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Åååååå denne dietten og framgangen har jeg SKIKKELIG lyst til å følge deg på!!! Kan du ikke oppdrette en slankedagbok og linke til den? Døøøør av å få vite hvordan dette går... Død er vel et ord som passer sammen med denne dietten. 1
The Kitten Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Det er bare et tidsspørsmål før denne tråden blir stengt, men til ts:
Ethereal Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Visste du at hjernen din bruker 25% av all energien du putter i kroppen din? Hva tror du kommer til å skje dersom du spiser så ensidig og lite?
Gjest Bond Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 (endret) Kjære Diamant, Vi kan ikke vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies her. For å få den hjelpen du trenger vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp. Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10. Denne tråden blir stengt. Vennlig hilsen Bond, mod Endret 14. november 2011 av Bond
Anbefalte innlegg