nillebs Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Hei alle! Jeg skal ut og fly snart, første gang med sønnen min på 8 mnd. Da skal vi ha med vognen hans.. Vi skal fly med Norwegian til Spania. Jeg lurte på hva dere som har flydd før anbefaler ift. barnevognen. Har dere investert i en Prampack - eller en billigere utgave?? - eller "bare" pakket vognen i den plastemballasjen som finnes på flyplassene? Jeg tenker da ift. skader osv., for jeg har fått anbefalt både det ene og det andre på dette området. Altså Prampack (eller lignende produkt) eller ikke???? Takker for alle kommentarer og råd!! Hilsen reiseklar!
Gjest Marmot Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Vi har pleid å leie AirShell, ulempen med den er at den er så enorm når den ikke er i bruk. Nå har vi kjøpt PramPack. Jeg hadde aldri turd å sende barnevogna uten å pakke den skikkelig inn.
agenda Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 (endret) Vi har PramPack. Det er vel det eneste produktet som er godkjent? Bortsett fra vognens originalemballasje (demontert i store pappesker?) Koster litt, men det er så greit å vite at vognen er trygg. Bagasje får juling, men PramPack'er er de forsiktige med - de blir lastet først/sist og blir ikke lagt underst etc. Det er i hvert fall min erfaring. Det gjør det så klart enklere for bagasjestuerene at den har gode bærehåndtak, er oransje og har bilde av en barnevogn på seg... Idiotsikker, vanskelig å ikke skjønne at denne skal vi være litt forsiktig med. Kanskje andre har andre erfaringer? Endret 14. november 2011 av agenda
nillebs Skrevet 14. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2011 Vi har pleid å leie AirShell, ulempen med den er at den er så enorm når den ikke er i bruk. Nå har vi kjøpt PramPack. Jeg hadde aldri turd å sende barnevogna uten å pakke den skikkelig inn. Takk skal du ha for tipset! Hvordan fungerer det på flyplassen (Gardermoen); hvor henvender man seg??
Gjest Marmot Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Gardermoen (Oslo). Det leide produktet skal hentes hos Lost and Found på første etasje(ankomstetasjen) i tidsrommet mellom klokken 05.00 og 00.00. Skal man hente det leide produktet i tidsrommet mellom klokken 00.00 og 05.00, må Airshells kontaktes på [email protected]
nillebs Skrevet 14. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2011 Er det ikke typisk at man skriver et spørsmål etter å undersøke litt, finner ingenting, og sender spørsmålet. Så mens man venter finner man svaret selv!?!?!? Igjen takker jeg for hjelpen!! Skal benytte meg av dette, så absolutt!
ViljaH Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Jeg har prampack, og har brukt den på flere lange flyreiser. Ingen skader på vognen. Jeg hadde ikke turt å sende en vogn til mange tusen kroner i plastemballasje, Norwegian fraskriver seg jo alt ansvar for bagasjen også. Jeg tenkte som så at når jeg er ferdig med barnevogn-karrieren så kan jeg selge prampack'en til noen hundre under nypris. Så da blir det ikke så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå