Gjest Diamant Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Hei! Jeg ønsker meg tynnere lår. Spiser sunt og trener, men vil ha enda tynnere lår. Hvordan får jeg til dette? Noen treningsmetoder som fungerer bra for å oppnå dette? På forhånd takk til de som svarer !
katinkatinka Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Som du sikkert vet er det ikke mulig å punktslanke seg. Skal du ha tynnere lår blir resten av kroppen tynnere også. Du kan prøve å trene styrke hvor du klarer en 8-12 repitisjoner for å definere beina litt mer. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Er det deg igjen? Er det du som var over 170cm høy, og under 50kg tung? Morra di eide et modellbyrå, og du nådde ikke opp til kravene, du måtte være enda tynnere? Og du lette etter råd til det her på forumet? Fikk du ikke skikkelig med tilsnakk sist du var her? 3
Gjest Madelene1 Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Er det deg igjen? Er det du som var over 170cm høy, og under 50kg tung? Morra di eide et modellbyrå, og du nådde ikke opp til kravene, du måtte være enda tynnere? Og du lette etter råd til det her på forumet? Fikk du ikke skikkelig med tilsnakk sist du var her? Herregud! Om det er sånn at det er henne, så må hun da få lov til å spørre til hun får et svar hun er fornøyd med?? Liker du ikke emnet/personen så ikke trykk deg inn på tråden! 3
Gjest Diamant Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 (endret) Er det deg igjen? Er det du som var over 170cm høy, og under 50kg tung? Morra di eide et modellbyrå, og du nådde ikke opp til kravene, du måtte være enda tynnere? Og du lette etter råd til det her på forumet? Fikk du ikke skikkelig med tilsnakk sist du var her? Så du gjemmer deg altså bak anonymbruker-funsjonen og slenger drit? Trist. Endret 14. november 2011 av Diamant 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Herregud! Om det er sånn at det er henne, så må hun da få lov til å spørre til hun får et svar hun er fornøyd med?? Liker du ikke emnet/personen så ikke trykk deg inn på tråden! Hun er alvorlig spiseforstyrret og alle trådene hennes ble stengt fordi hun trenger seriøs hjelp, ikke råd til hvordan bli tynnere. Skjønner ikke du det? Tråden er rapportert. 4
katinkatinka Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Oi... Hadde jeg visst det, ville jeg ikke svart..
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Se bare på den andre tråden hun startet, om BÆR-DIETTEN. Hun tenker å spise kun bær, og litt grønnsaker i en periode på 2-3 uker. Har du tenkt å trene i tillegg da TS, og segne om fordi du ikke har energi til å trene? Det er ikke kjekt med spiseforstyrrelser, jeg føler med deg. Håper du får den hjelpen du trenger.
Gjest Diamant Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Se bare på den andre tråden hun startet, om BÆR-DIETTEN. Hun tenker å spise kun bær, og litt grønnsaker i en periode på 2-3 uker. Har du tenkt å trene i tillegg da TS, og segne om fordi du ikke har energi til å trene? Det er ikke kjekt med spiseforstyrrelser, jeg føler med deg. Håper du får den hjelpen du trenger. Bær og grønnsaker er for det første veldig sunt, så jeg ser ikke helt problemet. Og kan du være vennlig å slutte å ødelegge trådene mine med usaklige avsporinger!?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Sunt ja, men du er jo ikke klok om du tror du kan kun spise 200 kalorier for dagen eller hva du planlegger, og forbrenne mange hundre flere, når du allerede er tynn og undervektig. Og jeg mener ikke det er usaklig avsporing, jeg husker deg fra tidligere skjønner du. Synes folk skal vite hva de gir råd til. 4
Bonito Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Jada...bær og grønnsaker er sunt. Men du trenger fett og proteiner også. 2
Gjest Wanted Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Jeg har ganske kraftige lår og det er den verste sonen for meg. Vanskeligst å trene og blir tynnest sist. Jeg mista derimot en god del fett på de (selv om det er en del igjen) når jeg begynte med bulgarske utfall med manulaer og knebøy med stang. I tillegg til dette er jogging ganske genialt.
Gjest Madelene1 Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Hun er alvorlig spiseforstyrret og alle trådene hennes ble stengt fordi hun trenger seriøs hjelp, ikke råd til hvordan bli tynnere. Skjønner ikke du det? Tråden er rapportert. Så altså når noen sliter her i denne verden, så hjelper du de ikke, du er heller frekk og kommer med spydige kommentarer? 1
Gjest Diamant Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Jeg har ganske kraftige lår og det er den verste sonen for meg. Vanskeligst å trene og blir tynnest sist. Jeg mista derimot en god del fett på de (selv om det er en del igjen) når jeg begynte med bulgarske utfall med manulaer og knebøy med stang. I tillegg til dette er jogging ganske genialt. Takk for svar ! Dette skal prøves ut
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Så altså når noen sliter her i denne verden, så hjelper du de ikke, du er heller frekk og kommer med spydige kommentarer? Det eneste som hjelper HER er å få de trådene stengt, og hindre folk i å gi velmenende råd så hun kan fòre spiseforstyrrelsene sine. 4
Gjest Wanted Skrevet 14. november 2011 #16 Skrevet 14. november 2011 Det eneste som hjelper HER er å få de trådene stengt, og hindre folk i å gi velmenende råd så hun kan fòre spiseforstyrrelsene sine. Løsningen på alle verdensproblemene er at de med problemer skal tie og ikke bli hørt? Dessuten så vet vel du fint lite om denne personen. Synes det er rart at KG (om det stemmer det du sier) har stengt trådene til en som vil bli tynnere. Hva vet vel de om hun har spiseforstyrrelser eller ei? 1
Gjest Madelene1 Skrevet 14. november 2011 #17 Skrevet 14. november 2011 Det eneste som hjelper HER er å få de trådene stengt, og hindre folk i å gi velmenende råd så hun kan fòre spiseforstyrrelsene sine. Så du måtte bare først legge igjen en spydig kommentar eller to før du rapporterte tråden? 2
Gjest Diamant Skrevet 14. november 2011 #18 Skrevet 14. november 2011 Det eneste som hjelper HER er å få de trådene stengt, og hindre folk i å gi velmenende råd så hun kan fòre spiseforstyrrelsene sine. Synes dette grenser til personangre, anonymbruker! Jeg har ingen form for spiseforestyrrelser, så pass dine egne saker ! 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #19 Skrevet 14. november 2011 Bær og frukt er sunt, men kun bær og frukt er fryktelig usunt. Det er ikke godt for kroppen og spesielt ikke nervesystemet - så hvis du skal går på skole og faktisk skal ha utbytte av det, bør du spise ordentlig måltider som inneholder mett og protein - og trege karbohydrater. Jeg syns ikke det er dårlig gjort av AB her inne som advarer deg. Det er helseskadelig å holde på slik. Du tar avgjørelsene selv, og det skal du få lov til - men du må også akseptere å høre at det er ikke spesielt sunt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #20 Skrevet 14. november 2011 Så altså når noen sliter her i denne verden, så hjelper du de ikke, du er heller frekk og kommer med spydige kommentarer? Det er forskjell på å være frekk og det å faktisk advare en. Hvis noen sliter med spiseforstyrrelser er det ikke lurt å hjelpe den personen med metoder for å gå enda mer ned i vekt, det er uforsvarlig. 3
Anbefalte innlegg