AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg er en dame som ikke har brukt så mye av dette før, men etter jeg har passert de glade 30åra så tror jeg jammen jeg må begynne...for det trengs og holde inn både det ene og andre for at det ikke skal falle ut.. Er det farlig å begynne å bruke det når en ikke har brukt det før? og Hva bør en passe seg for dersom en skal begynne å bruke det?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Det er helt ufarlig Det du må passe på er at du får HOLD-IN som holder inn der det skal. Feks, om du har litt på lårene, velg en hold in undertøy som går litt langt ned på lårene slik at det ikke blir store bulker midt på låret. Og pass på at det går litt oppover magen dersom du har en del mage og sidefett. Jeg vet ikke så mye mer om HOLD-IN, men om du søker litt på forumet her, finnes det maaaasse tråder
Gjest Blondie65 Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Jeg ville gått for miracle suit eller lignende og ikke de hold-in strømpebuksene som ødelegger kvelden ved å rulle nedetter.
Miki Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Det skal ikke brukes hver dag (råd fra fysioterapaut).
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Hei! Jeg bruker den hverdag og er veldig fornøyd. tips om hold-inn plagg
Wonders Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 holdinn holder ikke på meg. Noen få milimeter, men ikke nok. Strømpebuksene er nesten plent umulige å få på...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 holdinn holder ikke på meg. Noen få milimeter, men ikke nok. Strømpebuksene er nesten plent umulige å få på... Det er fordi du ikke har funnet det riktige hold-inn for deg. Very funny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå