calulu Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg har relativt lyse øyenbryn, men vil ha ganske mørke (mørkebrune) Hvis jeg setter svart farge i dem og bare har det i litt kortere eller noe, får jeg da en fin farge? Og hvor "ille" er svart egentlig? Jeg har lysebrunt hår og ønsker mer markerte og mørke øyenbryn. Jeg har allerede en pakke med svart farging (brukt til øyevipper), så tenkte at hvis det var mulig for meg å bruke svart farge i stedet for mørkebrun så trengte jeg ikke å kjøpe ny.
ara Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Jeg har selv ganske lyse øyebryn og har brukt svart farge som du snakker om. Har bare latt det sitte på i veldig kort tid...Ca 1-2 minutter max!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Jeg synes ikke svart farge, med kortere virketid, blir noe fint.. Blir altfor grått og 'blasst'. 3
ara Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 da har nok vi fått veldig forskjellig resultat. For mine ble passe mørke og fine!
Wonders Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 jeg bruker å farge hjemme. Kjøper Kolokrem ( øyenbryn/-vippe farge) hos H&M eller Cubus. Alltid mørke brun. Lar fargen blande seg en god tid i det hvite lille begret. Ca 15 minutter, så er det såppas mørk som jeg vil ha. Tar på øyenbryn og så vipper. Lar vippene sitte på kvarter, så de blir sorte, mend øyenbryna vasker jeg av fargen på etter 2-3 minutter. Sorte bryn ser ut som 2 marker i panna mi... Så jeg holder meg til brun. 1
Gaudium Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Proff-tips fra min hudpleier: Bland sort og brun farge for å få en fin mørk brun farge. Sort farge kan enten bli for grå eller for mørk, mens bare brun farge kan bli for rødelig, hvilket ikke er kledelig for oss som er blonde/lyse i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå