AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg har alltid fått høre at jeg er fantastisk til å suge, men noe sier meg at jeg kunne ha "eksperimentert" litt mer. For å si det sånn da, jeg "safer" veldig, og gjør bare det jeg kan. Har dere noen tips til små triks man kan gjøre, for å gjøre det litt mer "nytt og spennende"?
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Jeg pleier å suge på ballene, slikke sånn oppover penis sånn fra ballene og mot hodet. Pleier å leke med penishodet ved å slikke forsiktig rundt oppå der. Ellers så pleier jeg bare å finne en rytme jeg er komfortabel med. Har ikke fått noen klager så langt.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Men hva pleier du å gjøre da? Greit å ikke bare gjenta alt du gjør allerede
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Ikke eksperiment mye med suging hvis du har fått mye bra tilbakemelding, bortsett fra å lære å deepthroate uten å bli stygg i ansiktet da. Ballslikking er j... digg, men noen uerfarne jenter glemmer at tennene ikke skal være med bestandig.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Det er viktig å øke intensiteten etterhvert. I starten er det meste godt, men etter litt trenger man kraftigere stimulans Deeptroat er alltid digg, men hvis du ikke vil det, kan du presse penishodet ut i kinnet eller opp i ganen. Pass på å stramme godt til med leppene "Balleslikking" som nevnt, funker ku som oppvarming for meg, det er kun skikkelig "suging" som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 er det greit å teabagge? Det er helt "greit", men som sagt er det hodet det gjelder å gi skikkelig stimulans
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Det er helt "greit", men som sagt er det hodet det gjelder å gi skikkelig stimulans Her i gården er det omvendt, han er langt mer følsom ved roten av penis enn på hodet. Kan ha noe å gjøre med at han ikke har mye forhud, ikke vet jeg. 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 er det greit å teabagge? Hva betyr det?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Hva betyr det? Tenk deg en tepose, hva gjør du med den ? Drikker ikke te, men er ganske sikker på at det er det. Hakke tenkt over det i seksuel sammenheng dog.
Cathrine88 Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Å veksle mellom å ha isbiter og varmt vann i munnen skaper litt interessante kontraster i hvordan det føles. Eller du kan ta en slurk farris innimellom - boblene gjør også at det føles annerledes.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Hvorfor er det godt at man dytter penisen ut i kinnet eller opp i ganen?
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Tenk deg en tepose, hva gjør du med den ? Drikker ikke te, men er ganske sikker på at det er det. Hakke tenkt over det i seksuel sammenheng dog. Den henger jeg over kanten på kruset, lar den ligge i det varme vannet en stund og dypper den noen ganger opp og ned før jeg smaker om teen er passe sterk . 8
Gjest Raindrops Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Den henger jeg over kanten på kruset, lar den ligge i det varme vannet en stund og dypper den noen ganger opp og ned før jeg smaker om teen er passe sterk . Jeg så heller ikke helt sammenhengen her må jeg si:p 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Se for deg at du skal forsøke å suge på en tepose.
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2011 #16 Skrevet 14. november 2011 Jeg så heller ikke helt sammenhengen her må jeg si:p Ikke jeg heller .
Maria.91 Skrevet 14. november 2011 #17 Skrevet 14. november 2011 Hva betyr det? Teabagging er når du tar ballene i munnen Som å dyppe en tepose, bare i munnen liksom Jeg for min del får ikke begge to til min kjære inn på en gang, men jeg tror han koser seg fordet. Det sies å skulle være et sensitivt område. 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2011 #18 Skrevet 14. november 2011 Teabagging er når du tar ballene i munnen Som å dyppe en tepose, bare i munnen liksom Jeg for min del får ikke begge to til min kjære inn på en gang, men jeg tror han koser seg fordet. Det sies å skulle være et sensitivt område. Dette var jo velkjent . Jeg visste ikke at det kaltes teabagging. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #19 Skrevet 14. november 2011 Kan aldri se for meg å dyppe en tepose i munnen, det høres bare ekkelt ut! he he, nå snakker jeg om virkelige te poser...
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2011 #20 Skrevet 14. november 2011 Kan aldri se for meg å dyppe en tepose i munnen, det høres bare ekkelt ut! he he, nå snakker jeg om virkelige te poser... Jeg synes det er mer nærliggende å sammenligne det med å suge på et drops. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå