Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe Face Brush Kit fra Everyday Minerals! Er det noen som har erfaring med disse kostene? Er de bra? :D

( Det inkluderer: Long Handed Kabuki, Flat Top Brush, Foundation Brush, Blush Brush og Concealer Brush.)

Endret av Mally
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å kjøpe Face Brush Kit fra Everyday Minerals! Er det noen som har erfaring med disse kostene? Er de bra? :D

( Det inkluderer: Long Handed Kabuki, Flat Top Brush, Foundation Brush, Blush Brush og Concealer Brush.)

Jeg har prøvd alle bortsett fra foundation brush og synes generelt at børstene deres er veldig bra, inkludert øyebørster. Eneste minus som gjelder alle at de trenger en evighet på å tørke så jeg må alltid passe på å kun vaske en foundation børste om gangen, og så er det noen småting som irriterer meg på noen av dem. Dette synes jeg om hver av dem:

Long handled kabuki: Stor kost hvor påføring går veldig raskt. Tett og myk bust som de fleste kabukier, og den buffer foundation godt inn i huden slik at det ikke blir kakete. Min favoritt til påføring av mineral foundation.

Flat top brush: Samme som den andre kabukien faktisk, bare at denne gir mye større dekkevne ihvertfall for meg. Personlig synes jeg det blir litt mye med mineral foundation,så jeg bruker faktisk denne til flytende foundation og det er supert! Om vinteren går det mest i flytende, og da er denne fantastisk til å buffe inn i huden slik at den legger seg fint. Gir god dekkevne uten synlig "cakey-face".

Blush brush: Til blush synes jeg denne er altfor tett og det kommer veldig mye farge samtidig, uansett om jeg bruker løs eller fast blush, eller dunker av det overflødige. Må alltid jobbe veldig med denne fordi det er lett å se klovn ut. Jeg foretrekker denne til skyggelegging (bittelitt på tuppen og så blandeblandeblande) eller til pudder.

Concealer brush: Den jeg har er formet som en forlenget øyeskyggekost. Jeg liker ikke denne børsten til concealer fordi den gir lett etter og den er grusom til å påføre concealer fordi den legger bare produktet oppå huden, og prøver man å blende så fjerner man mesteparten og da er hele vitsen borte. Istedet bruker jeg denne som en ekstra øyeskyggekost fordi busten er såpass tett og funker supert til løsskygger.

Skrevet

Tusen takk for godt svar :D tror jeg vil kjøpe disse :jepp:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg liker alle kostene deres bortsett fra den som er til concealer og den som er til øyenbrynsskygge. Den som er til concealer kan derimot brukes til blant annet å legge øyenskygge i globallinjen.

Skrevet

Jeg har prøvd den vanlige runde kabukikosten samt den flate.

Liker den runde best. Den gir lettere et jevnt resultat og kommer bedre til i kriker og kroker, som f.eks. rundt nesevingene.

Har en concealer-børste fra Everyday Minerals og, som jeg ikke synes er noe god. Men jeg kjøpte den for lenge siden, så det er mulig at de har endret veldig på kosten siden den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...