AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Noen som vet hvor mange kalorier det er i krydderte? Det står ingenting på pakken. Det er en slik type te som du skal ha i en pose eller en sil-aktig ting som du har i koppen med varmt vann.
Wiggins Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Noen som vet hvor mange kalorier det er i krydderte? Det står ingenting på pakken. Det er en slik type te som du skal ha i en pose eller en sil-aktig ting som du har i koppen med varmt vann. Det kalles en tesil. Forøvrig synes jeg det er bekymringsverdig at du er urolig for dette. Det høres ut som du har et ganske usunt forhold til mat og vekt. De fleste varianter av te gir så lite energi at det knapt er målbart, hvis den overhodet gir noe energi i det hele tatt. 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Kommer an på om du har sukker i eller ei og da evt hvor mye, men det faktum at du stiller et slikt spørsmål tyder vel ting på at du er en person som ikke nærmer deg sukker eller andre skumle kaloririke ting... 1
edderkoppdame Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Kommer an på om du har sukker i eller ei og da evt hvor mye, men det faktum at du stiller et slikt spørsmål tyder vel ting på at du er en person som ikke nærmer deg sukker eller andre skumle kaloririke ting...
edderkoppdame Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Kommer an på om du har sukker i eller ei og da evt hvor mye, men det faktum at du stiller et slikt spørsmål tyder vel ting på at du er en person som ikke nærmer deg sukker eller andre skumle kaloririke ting... Ok, dobbelpost fra meg der den ene ble anonym
Rødtoppen86 Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Er nok heller det du putter i teen du trenger å tenke på Har du masse melk og sukker/honning i, så kan det bli litt kalorier. Selve teen uten noe i trenger du ikke tenke på i det hele tatt. Det er som å drikke vann.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Det var ingenting jeg bekymret meg over eller var "redd" for å drikke, som noen av dere prøvde å påpeke. Var kun et spørsmål
Ethereal Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Ettersom jeg har forstått er det ingen kalorier i te. Ikke bekymre deg over det, du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå