Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 Hver gang jeg trener stepp eller core puls, får jeg vondt i knærne (mest venstre kne). Virker som det er bevegelsen opp og ned på kasse, som ikke er så bra for meg. Er det noen som vet hva man kan gjøre for å unngå dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 11. desember 2003 #2 Del Skrevet 11. desember 2003 Steptimene er ikke bra for knærne. Jeg har selv hatt samme problemet og er blitt bedre etter at jeg kuttet ned på hopping, fikk nye sko med demping og trente opp knærne med apparater i styrkerom. Jeg har også tatt mer "kne-vennlige" timer enn step og heller trappet ned på steptimene. Det høres ut som om du trener på SATS (?), snakk med en av instruktørene der og de vil gi deg tips for å styrke knærne dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #3 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, det gjør jeg. Skal ta kontakt med de, og forhøre meg nærmere. Trener allerede forside lår og musklene rundt knærene, så det burde jo hjelpe på. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå