AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Hei For ca ett halvt år siden hadde jeg kontakt med en gutt. vi sov veldig ofte sammen etter byen. men det skjedde aldri noe mer enn kyssing pga av at jeg ikke ville mer. Det virket som han var nysgjerrig på meg. men jeg var ikke noe spesielt interrisert. Jeg var altså så dum og klarte og rote meg bort i kameraten hans. Etter det så har vi ikke hatt noe spesiellt kontakt. men i det siste så har jeg tenkt litt og fått opp øyene at han faktisk er en ordentlig gutt. Så jeg har sendt han en del melding her og der i fylla.( smart, nei) Har fått litt respons. Så forgje helg ble jeg med han hjem og hadde sex. nå vet jeg at jeg er gira på og se om ting kan fungere. men er litt redd for og ha ødelagt alt når jeg lå med kammeraten hans. Den gangen for noen mnd siden. så det jeg lurer på er om dere kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan få oppmerksomheten hans på. Hvordan burde jeg gå frem og vise at jeg vil kjenne han bedre? er forresten 25 år.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Hvis jeg visste at du hadde ligget med kompisen min så hadde det vært nok til å miste ALL interesse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå