Gå til innhold

Canada Goose jakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan størrelsen er på disse jakkene?

Hvis jeg er en typisk medium person, skal jeg da bestille medium (eurosize 40) Canada Goose jakke?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

de fleste sidene har et kart over størrelser om man bare GIDDER å lese litt på dem.

størrelser

så lenge du ikek bestiller fra disse sidene som hevder de selger orginale jakker, men er kopier lang vei. det skjønner du ang pris.

og ja typisk europa medium er 40 da.

Endret av solosuper10
Skrevet

Ingen anelse. :roll:

Skrevet

La være å bestille CG og støtte dyremishandling du ;) Kan anbefale denne jakka fra Stormberg, den er helt herlig, og på supertilbud :)

• Liker 2
Skrevet

Hva er vitsen med å kjøpe en jakke så diger at fotgjengere du møter på gata må bytte fortau?

• Liker 4
Skrevet

Hva er vitsen med å kjøpe en jakke så diger at fotgjengere du møter på gata må bytte fortau?

Teit sagt

Hvis du googler Trillium ser du at den er normal str.

• Liker 1
Skrevet (endret)

40 er nok medium ja

Endret av Tropic
Skrevet

La være å bestille CG og støtte dyremishandling du ;) Kan anbefale denne jakka fra Stormberg, den er helt herlig, og på supertilbud :)

Den er jo kort, og går ikke over rompa. Trillium gjør dette, og derfor er ikke denne Stormbergjakka noe godt alternativ akkurat... Stygg var Stormbergen også...

• Liker 2
Skrevet

Noen som vet hvordan størrelsen er på disse jakkene?

Hvis jeg er en typisk medium person, skal jeg da bestille medium (eurosize 40) Canada Goose jakke?

:roll:

Min trillium er normal i str. :)

Skrevet (endret)

Min trillium er normal i str. :)

Takk for svar!!!!

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? og ca pris? Takk!

Endret av Smørblomsten
Skrevet

Den er jo kort, og går ikke over rompa. Trillium gjør dette, og derfor er ikke denne Stormbergjakka noe godt alternativ akkurat... Stygg var Stormbergen også...

Da har du en hel haug å velge mellom jakker som går over rompa HER fra Bergans, noe høyere prisklasse, men har du råd til CG, så har du råd til Bergans.

Du kan fremdeles velge bort dyremishandlingen til Canada goose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...