Smørblomsten Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Noen som vet hvordan størrelsen er på disse jakkene? Hvis jeg er en typisk medium person, skal jeg da bestille medium (eurosize 40) Canada Goose jakke?
*Sinnataggen* Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 (endret) de fleste sidene har et kart over størrelser om man bare GIDDER å lese litt på dem. størrelser så lenge du ikek bestiller fra disse sidene som hevder de selger orginale jakker, men er kopier lang vei. det skjønner du ang pris. og ja typisk europa medium er 40 da. Endret 14. november 2011 av solosuper10
Envy Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 La være å bestille CG og støtte dyremishandling du Kan anbefale denne jakka fra Stormberg, den er helt herlig, og på supertilbud 2
Pria Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Hva er vitsen med å kjøpe en jakke så diger at fotgjengere du møter på gata må bytte fortau? 4
Smørblomsten Skrevet 14. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2011 Hva er vitsen med å kjøpe en jakke så diger at fotgjengere du møter på gata må bytte fortau? Teit sagt Hvis du googler Trillium ser du at den er normal str. 1
Tropic Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 (endret) 40 er nok medium ja Endret 14. november 2011 av Tropic
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 La være å bestille CG og støtte dyremishandling du Kan anbefale denne jakka fra Stormberg, den er helt herlig, og på supertilbud Den er jo kort, og går ikke over rompa. Trillium gjør dette, og derfor er ikke denne Stormbergjakka noe godt alternativ akkurat... Stygg var Stormbergen også... 2
Gjest loveli Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Noen som vet hvordan størrelsen er på disse jakkene? Hvis jeg er en typisk medium person, skal jeg da bestille medium (eurosize 40) Canada Goose jakke? Min trillium er normal i str.
Smørblomsten Skrevet 14. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2011 (endret) Min trillium er normal i str. Takk for svar!!!! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? og ca pris? Takk! Endret 14. november 2011 av Smørblomsten
Envy Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Den er jo kort, og går ikke over rompa. Trillium gjør dette, og derfor er ikke denne Stormbergjakka noe godt alternativ akkurat... Stygg var Stormbergen også... Da har du en hel haug å velge mellom jakker som går over rompa HER fra Bergans, noe høyere prisklasse, men har du råd til CG, så har du råd til Bergans. Du kan fremdeles velge bort dyremishandlingen til Canada goose.
Gjest NozMonster Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 eeeeeeeeeeenda en canada goose jakke-tråd!?! da har jeg bare en ting å gjøre, som jeg har gjort med alle andre canada goose jakke-tråder : http://nojoke.me/har-du-canada-goose-jakke-da-bor-du-ha-darlig-samvittighet/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå