Gå til innhold

Min eksmann gikk altfor langt i går kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eksmann kom en tur innom i går (visste at han skulle komme)og skulle hente noe. Alt gikk greit inntil han skulle ta farvel med datteren vår på 13 år. Han sa;

"Nå som stefar bor her må du passe på, lås døra til rommet ditt når mamma ikke er her. Han er ikke faren din og de fleste stefedre er pedoer.".

Så gav han henne en klem, hun klemte tilbake og sa at hun skulle passe på. Og blikket han sendte min nye mann og meg var ikke til å misforstå. Han var iskald.

Min datter vet godt hva en pedo er så det nytter ikke å glatte over dette. Hun ser opp til sin far og da min mann skulle inn til henne med en kurv rent tøy var døren låst.

Han har gått helt i kjelleren etter dette, sov ikke i natt, ville ikke ha frokost og dro rett på jobb. Tikket akkurat inn en sms om at han ble sen i dag og ikke ville ha middag.

Hva pokker gjør jeg nå, vi kan ikke ha det sånn??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir skremt av å tenke hva han sier når han er alene med henne!

Ingen grei situasjon i det hele tatt, dette. Stakkars dere! Vet liksom ikke helt hva jeg skal si, men du må jo ta en skikkelig prat med barnets far..

• Liker 2
Skrevet

Slike og lignede ting sies desverre av begge foreldre, både fedre og mødre bruker barna i kampen.

Så dette er ikke noe unikt hverken for far eller mor. Steforeldre og barna preges av dette.

Skrevet (endret)

Om det var min datter ville jeg forklart henne akkurat hva som skjer her, hvorfor faren sier dette og hvorfor stefaren blir lei seg. Hun er gammel nok til å forstå.

Så får heller faren svare sin 13 år gamle datter når hun lurer på hvorfor han sa det han sa.

Endret av Chelmon
  • Liker 9
Skrevet

Kan jo være inten humor der har seg imellom, jeg ville ikke gjorn nor ut av saken.

Skrevet

Kan det hende faren vet noe du ikke vet? Har han bekjente i politiet e.l. som kan ha tipset han om noe?

Skrevet

Jeg ville nok også tatt en prat med far, men han høres ut som en idiot, så det er ikke sikkert du når helt inn.

Snakk først og fremst med datteren din. Få henne til å forstå at det faren hennes sa om stefaren var feil på veldig mange plan. Og at han snakker stygt om stefaren fordi han kanskje syns det er leit at hun har fått en ekstra "pappa". Noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Kan det hende faren vet noe du ikke vet? Har han bekjente i politiet e.l. som kan ha tipset han om noe?

Isåfall var det en enormt umoden og usakelig måte å gjøre noe med det på.

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Nei fytti for en ting å si til sin datter!

Jeg hadde blitt steikende forbanna om dette hadde vært min eksmann!

Jeg hadde latt han få vite akkurat hva jeg syns om denne saken!!

Stakkars mannen din, han må jo ha blitt så utrolig såret!

Skrevet

Jeg hadde eksplodert i gangen jeg, dere tok dette utrolig "stoisk".

Jeg hadde gitt klar beskjed til ex-mann om at jeg kontakter familievernskontoret og krever megling angående saken om han ikke setter seg med sin datter og trekker tilbake den grove påstanden ASAP.

Enten forteller han sin datter at han var ufin grunnet x,y,z, eller så tar du det opp med andre voksne så kan han forklare dem hva slags drittsekk han er.

Det er det jæveligste.....

Skrevet

Jeg reagerer mer på at datteren på 13 år faktisk låser døren.. hva slags forhold har din mann og henne egentlig?

Og hvorfor reagerer mannen din som han gjør? En mann med rent mel i posen hadde ikke reagert på den litt "skyldig" måten han gjør,han burde jo bare ha ledd med, eller pratet med henne om beskyldningene faren kom med.

Hun er såpass stor at hun bør jo kjenne mannen din som bor i samme hus som henne sågodt at hun ikke bør være redd for han..

• Liker 3
Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg reagerer mer på at datteren på 13 år faktisk låser døren.. hva slags forhold har din mann og henne egentlig?

Og hvorfor reagerer mannen din som han gjør? En mann med rent mel i posen hadde ikke reagert på den litt "skyldig" måten han gjør,han burde jo bare ha ledd med, eller pratet med henne om beskyldningene faren kom med.

Hun er såpass stor at hun bør jo kjenne mannen din som bor i samme hus som henne sågodt at hun ikke bør være redd for han..

Dette er tull, ikke sant?

• Liker 8
Skrevet

Gratulerer med dagens teiteste innlegg!!

• Liker 7
Skrevet

Først og fremst må du snakke med eksen din, å høre om han vet noe du ikke vet. Muligens har det en eller annen gang vært noe snusk rundt din nye samboer. Hvis eks vet, og du ikke vet, så kan dette være hans klønete måte å advare dere alle.Dattra mot å bli misbrukt, deg mot å fortsette, å samboer mot å foreta seg noe fy.

Hvis dette bare er løse påstander "alle steforeldre er pedoer" så tar du en skikkelig prat med datteren din. Hun er gammel nok til å forstå både det ene og det andre. Klart det vil være sårt for henne hvis dette kommer av sjalusi fra faren. Å det med å få en samtale mellom deg og far på FV-kontoret, er kanskje ingen dum ide, høres ut som her er endel grums i mosen. Hvis da ikke påstanden han inneholder spor av sannhet da.

Skrevet

TS her.. vi skal ta en prat i kveld alle sammen om det som skjedde i går kveld. Mannen min har lovet å komme hjem ganske snart.

Gjest Madelene1
Skrevet

TS her.. vi skal ta en prat i kveld alle sammen om det som skjedde i går kveld. Mannen min har lovet å komme hjem ganske snart.

lykke til :klemmer:

Skrevet

Er det mulig? :hakeslepp:

Så i følge mannen din så er han pedo? Det betyr jo da at din mann lar en pedofil være alene med din datter da (siden han tror han er det).

Det kan du jo si til han. Kanskje ikke akkurat på den måten, ellers kan han jo misforstå.

Han hadde virkelig ment at han var pedofil og faktisk brydd seg så hadde han tatt med datteren med seg. Så hørers mer ut som han var ute etter å ødelegge.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så hvis eksen din får seg ny dame med barn fra før, blir han selv pedofil også. Hvert fall i følge hans egen logikk :klaske:

Jeg hadde tatt en alvorsprat med eksen, og jeg ville satt meg ned med datter og ny mann og snakket skikkelig om dette.

Skrevet

Ledd med?? Kan ikke tenke meg det var noen andre som lo.

Dessuten ser det ut som han tok det rolig med en gang siden han skulle levere tøyet hennes etterpå.

Syns han reagerer ganske normalt. Han ble fortvila. Naturlig nok....

Ts, du må ta en alvorsprat med eksen din. Han lar faktisk datteren sin tro hun bor med en pedofil. Han kan jo ikke vær riktig skrudd sammen.

Skrevet

Hvordan gikk samntalen, ts?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...