Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver vinter får jeg veldig tørr hud på legger og albuer, samt tørre lepper.

Smører med body lotion og lypsyl, og drikker mye vann, men likevel synes jeg ikke at det hjelper nevneverdig.

Jeg vil ikke bruke mye penger på dette, men kanskje noen har tips til et vidundermiddel under 100-lappen? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Under hundrelappen: Nutrilift bodylotion fra L'Oreal i hvit flaske, koster ca 60,-

Litt over hundrelappen:

Bodybutter fra Body Shop (119,-?)--alle typer er bra

Vichy Lipidiose 2 bodylotion/krem fra apoteket (129,-?)

Skrevet

Albuene kan du fikse til ca 5 kroner, tror det er det en sitron koster.

Del den i to og plasser en albue i hver halvdel og sitt slik i en halvtime. Vask med lunkent vann og smør på en fet krem. Mentolatum er bra.

På leggene må det sterkere lut til, skrubb og smør inn med bodybutter fra bodyshop, jeg liker oliven og hamp, og paranøtt(brazilnut)

Skrevet

Jeg synes vanlig lypsyl gjør tørre lepper bare enda værre. Da må jeg trå til med en sterkere en av mentholatum-typen. Den som nesten kan svi litt med en gang, men det blir jo så mye bedre etterpå.

Men heller ikke den tar problemet helt bort på vinteren da, dessverre...

Skrevet

A-creme! Genial og billig. Et hakk opp er Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden. Fordelen med den er at den er veldig drøy og kan brukes til alt. Og da mener jeg absolutt alt. Den tar knekken på tørre flekker, kviser, sprukne lepper, tørre neglebånd... you name it. A-creme er også utrolig anvendelig, men er mer en "vanlig" krem, og funker vel ikke helt som leppepomade.

Prøv i hvert fall å unngå kremer som inneholder mye vann, det kan bare gjøre vondt verre. Se etter hva kremen inneholder. Hvis olje står før vann er det topp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt den A-crem Virvel? Hva er prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...