AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 bilde hvit/sort kjole,,, ingen ermer,kommer vel til å fryse ihjel? bilde rød/sort kjole,likte denne best,men med tanke på hvor åpen den er,må vel være en sommerkjole? bilde hvit kjole,veldig fin,men litt for kort til ev julebort?men fest går vel an..? er så vnaskelig å finne en varm kjole til vinterfesten. kan da ikke ha ullstillings innenfor så ermene stikker ut heller.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Siste bildet var finest og så mye mer voksen ut enn de andre.
Gjest Thessie! Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 Jeg likte veldig godt den første, men den passer kanskje ikke like godt til julebord? Men jeg synes alle var fine egentlig, men selv ville jeg kanskje valgt nummer 2.
Hecubaa Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg syns kjolen i midten var finest, men det kommer nok litt an på hvor gammel du er.. Jeg er enig med AB i at den siste kjolen så mest voksen ut. Endret 14. november 2011 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Jeg synes ikke kjolen som er åpen bak er en sommerkjole, iallefall. Er mer en julekjole. Men veldig åpen og kort, ja ... Jeg vil si at denne kjolen er fin, men det kommer an på hvordan du ser ut ellers og tilbehøret. Ville tonet det litt ned.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 TS ja,likte best den siste kjolen,den hvite. men er så kort jeg (1.65cm) og redd den kommer til å nå meg til knærne :gjeiper: uansett...har tenkt å ta den. noen tips til tilbehør?en tynn lang veske og bolero med langermet,og en lang halssmykke?
DysterPytten Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Ingen av disse var noe jeg ville gått på et julebord i. 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Synes ikke at noen av desse kjolene er julebordmateriale..
Gjest Cecilia L Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Synes det var fine kjoler alle sammen. Likte spesielt godt den rød/sorte (men ikke helt fortrolig med baksiden på den). Men jeg lurer på hva dere mener med at ikke dette er julebordskjoler. Kan dere som mener det poste hva som er såkalt julebordsmateriale i deres øyne? Med tette strømper og pene sko synes jeg alle kjolene er elegante og sømmelige, og jeg hadde ikke stusset en millimeter om noen hadde dukket opp i en av de på mitt julebord (som forøvrig er en ganske pen og formel affære).
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Jeg likte rød/sort, men alle måtte vært minst 15 cm lengre for at jeg ville valgt de til et julebord.
Gjest Survival Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Siste bildet var finest og så mye mer voksen ut enn de andre. Enig Jeg likte den siste best. De andre kjolene hadde et barnslig preg over seg. Særlig den med sløyfa på ryggen.
Gjest Nenya82 Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Ja,jeg likte best den rød/sorte kjolen og jeg kunne gjerne gått med den på julebord.Ser ikke hva som er så galt med den eller de andre for den del på et julebord? Ville nok brukt en litt tykkere strømpebukse og en cardigan eller jakke over.Inne er vel varmt og ute er det vel bare å ha på en varm kåpe + skjerf og hansker.Blir kanskje litt kaldt,men du skal vel ikke oppholde deg ute så lenge uansett?
Gjest Wanted Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Synes ingen var fine, men om jeg måtte velge hadde det vel blitt den i midten. Synes alle kjolene var veldig hverdagslige og minnet om tunikaer.
MissAwesome Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 jeg ville ikke gått med noen av de kjolene på fest/julebord, synes at de tre første var ganske barnslige. Så jeg synes vel at den siste var finest av de fire, men den er ganske hverdagslig.
Gjest Tigress Skrevet 15. november 2011 #16 Skrevet 15. november 2011 Eg synest den i midten var ganske fin, og høveleg for eit julebord. Litt avhengig av julebordet så klart. Den siste synest eg var altfor lite pynta og såg litt keisam og formlaus ut. Veit ikkje heilt kva du skulle gjort for å pynte opp den skikkeleg. Også synest eg det ser utruleg teit ut med heilt svarte strømper til kvit kjole.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #17 Skrevet 15. november 2011 TS huhu...skikkelige delte meninger det her! jeg er så kresen,klarte kun å plukke ut disse 3,av 2400kjoler. var så sikkerpå den hvite kjolen,men ut fra kommentarene ble jeg nå usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå