dådyr Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Jeg er ofte litt slapp og trøtt og føler ofte for å hvile. Får nok søvn. Har hatt det slik i mange år. Tar tidvis jevnlig jern da jeg vet at jeg trenger det, men når jeg tar jern endrer ikke dette seg. Lurte på om jeg skulle prøve noen form for Grimax. Er det noen som har erfaring m dette?
Gjest BabyBlue Skrevet 14. november 2011 #2 Skrevet 14. november 2011 Du kan ikke ta Gerimax om du er kvinne, da ginsengroten kan føre til hormonforstyrrelser (hårvekst og slikt). Men det skal være alternativer i samme gate som er trygt å ta for kvinner også =)
Gjest BabyBlue Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Husker ikke merke, men det er diverse varianter på helsekosten =) De i kassa burde kunne hjelpe deg å finne passende kosttilskudd.
Gjest ane Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Du kan ikke ta Gerimax om du er kvinne, da ginsengroten kan føre til hormonforstyrrelser (hårvekst og slikt). Men det skal være alternativer i samme gate som er trygt å ta for kvinner også =)
Gjest ane Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Hvor har du hørt at ginsengrot kan føre til hormonforstyrrelser? Har du en link? Syns det hørtes rart ut, men jeg har ikke greie på det. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 jeg kjøpte meg en flaske gerimax idag. visste ikke at det kan føre til økt hårvekst? men jeg er veldig hårete fra før så jeg tar sjansen... trenger energi...
medusa88 Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Eg teke Gerimax ettersom eg også følte meg slapp og trøtt til tider på jobb. Har bare gått på det i ca ei veke, men for å vere ærlig så føler ikkje eg noke til forandring med det. Eg vart anbefalt av ei eg kjenner om noke som heite chili forte, har skrevet et innlegg om det her. Eg har veldig lyst å prøve det, men sliter litt med å ta en avgjørelse om eg skal bestille det eller ikkje. Men eg teke trankaplser, og har tidligere tatt det som heter Krill kapsler. Men etter det det sto om at ginsengroten kan føre til hormomforstyrrelser er nytt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå